Vad hände med tråden?
Den här tråden som handlade om att TS tyckte att uppfödare och utställare inte såg varje individ osv osv, har försvunnit! Den finns inte längre under "senaste inläggen" utan bara under "mina inlägg" (eftersom jag kommenterade tråden). Men när jag går in på tråden står det att jag inte har rättigheter att se den!? Har TS blockat mig för att jag inte höll med om allt h*n skrev? Kan man blocka? Om h*n gjorde det är det ju skrattretande! Hon skapar en tråd där hon yttrar sin åsikt och sen får inte andra yttra sin? Hur som helst, går det att blocka? Är det fler som inte kan läsa tråden?
Gissar att den blev borttagen.
Vet ej, höll på att skriva ett väldigt långt inlägg, men när jag skickat det så var visst sidan borttagen…? 🤦♂️
#1 Okej, tyckte att det var konstigt att det stod att jag inte har rättigheter. Har aldrig sett det innan. Jaja, strunt samma! :)
Man kan inte blocka någon så att den inte ser någon annans inlägg.
Men förmodligen borttagen/bortröstad.
#3 Ja det står så om de är borttagna/bortröstade
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Så var det för mig med! Störande… :/
#4 Okej, då vet jag :)
#0 Tycker det är oschysst av dig att prata skit om mig och säga saker som jag inte har gjort eller skrivit. Man måste väl få uttrycka sin åsikt utan att få elaka kommentarer..?!

Om någon "blockar" dig, så innebär det att du inte kan sända PM. Jag vet inte om funktionen har utökats över det. Det har diskuterats att man skulle slippa se inlägg också, vilket är blockeringsfunktion på en del andra sajter.
Om du söker en specifik tråd och får meddelandet att du inte har behörighet, så är det för att den är "borttagen". Den finns då kvar i sajtens databas, men är bara åtkomlig för dem som har behörighet, dvs värd och Medarbetare.
I fortsättningen borde du kontakta sajtvärden och kolla om tråden är borttagen, istället för att skriva det offentligt och spekulera i att du har blivit spärrad.
#7 Ja, självklart! Eftersom jag aldrig sett det här med rättigheter som kom upp på skärmen innan, trodde jag att det berodde på att nån blockat. Jag skrev OM, för att jag inte visste. Men nu vet jag att tråden blev borttagen, så slutdiskuterat!
#8 Okej, tack för info! :) #9 Då gör jag så nästa gång!