Selar på kistamässan?
Vet ni här på kanin iFokus om någon person kommer stå i en monter och sälja selar och koppel? Hörde att pralinens stod förra året och tänkte höra om nån vet om det kommer finnas liknande försäljning av selar även detta året! :) Gott nytt år på er!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

http://johannasselar.weebly.com/
Tror inte Pralinens stod i monter förra året, hon tävlade ju i hoppning?
Jag kan ta med om intresse finns :)
Jag tror inte heller det säljs selar i monter, förutom möjligtvis Gnagarboden som har lite H-selar. Men jag har sett flera seltillverkare som säljer om man beställer i förväg, som man kan få levererade gratis till mässan.
Gott nytt år på dig också!
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#1-#2 Jaha haha, det var en uppfödare som sa det till mig. Men hon måste ha förvirrat till det 😉
#1 Ska kika på din hemsida! Jag fick två selar ifrån dig i julklapp av min mamma förresten (samt två koppel ifrån Melodys selar tror jag det hette) , min Rut passar utmärkt i dom! ❤️

Jag ska inte stå i monter, men kommer ändå ha med mig en hel del läderselar & koppel att sälja på plats👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#4 Åh, vilka typer av läderselar kommer du ha med dig? Samt koppel? 🙂 Du har ingen färdig paracord sele i storlek S hehe? 🙂
Om du har färdiga rosetter så skulle jag vilja ha två hehe, dom var jättefina på koppel och säkert minst lika fina på selar 👍
#5 Paracord måste måttbeställas, men kommer ha med mig ett gäng av varje sort. H, bog & bröstselar samt koppel i blandade längder och färger.
Okej, kommer du typ ha ett bord med selar och så, eller hur ''hittar'' man dig? 🙂
#8 Jag kommer gå omkring på mässan/vara vid hoppningen. Jag har en svart axelväska med selarna hängandes på.
Annars kan du bara leta efter någon med svart kappa & neonrosa halsduk😉