Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 643 ggr
ewweluvs
5

(S) Mysiga kaniner i Göteborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hejsan! Nu gör jag ett försök här och hoppas att någon blir intresserad. :)

Dem här kaninerna är avlade med tanken bra lynne och friska kaniner.

Mamma Nova är en långhårig rexpälsad lejonhuvad dvärgvädur. Otter egern (är inte bra på färgerna). Hon är extremt snäll, har aldrig bitits och myser i timtal.

Pappa Bamse är en lejonhuvad dvärgvädur men ser mer ut som en fluffig boll.  Har många gånger misstänkt angora i hans släkt. Han är gul/grå japantecknad, tror jag. Han är konungen i huset och kommer alltid fram till en. Inte svår att ta upp eller mysa med. Han är bara lite mycket man ibland. xP

Ungarna kan jag inte färgerna på men jag gissar att det är otter och japanteckningar. Isabella, Egern, gul/grå, gul/svart, vit/grå.

Ni får gärna skicka pm till mig eller maila mig om ni vet vad ungarna är för färg  eller om ni vill komma hem till mig och färgbestämma dem. vore jätte tacksam för någon med rejält med expertis inom området. Kanske kan tänka mig att ge en liten slant.

Alla ungarna är bettfelskollade, har gått igenom hälsoundersökningar och vaccinerade. Papper medkommer på vaccination.

Ungarna är födda 04/05/14 (äldre ungar)

På bilderna ser ni: 

Mario: Hane. Mysig och men lite butter ibland.

Luigi: Hane. Lite tillbakadragen men säger inte nej till mys. 

Fjanten: Hane. Alltid igång och kräver uppmärksamhet.

Spooky: Hona. Nyfiken men lättskrämd. Väldigt mysig och tillgiven.

Silver: Hona. Gillar att vara lite för sig själv men har inget emot längre mysstunder. 

Mysan: Hona. En väldigt lugn och trevlig tjej. 

Mustasch: Hona. En mysig och snäll tjej som ibland kan bli lite ängslig. 

Bamselina: Hona. Såld!

Lättlärda och roliga. Så hoppning, tricks eller liknande skulle dem nog passa till.

Dem nya ägarna får namnge dem till vad dem vill men det ska stå de här namnen i papprena. 

Medföljer ett kontrakt att skriva på och regler. Mest för att minimera skadan hos oerfarna ägare. Krav på kastrering om ni inte ska använda dem till Avel.

De nya ägarna kommer även få mitt support under 1 år.

Kostnad: 750kr

Finns i Västra Göteborg.

Skicka helst sms till mig eller ring mig på min mobil. 0708308622. Dolda nummer kommer att ignoreras. Maila mig på ewweluvs@gmail.com om ni har några frågor.

Tack för att ni tog er tid att läsa min annons och välkomna. :)