Brukar ni borsta era kaniner?
Brukar ni borsta era kaniner? I såna fall, vad har ni för borstar? :)

Jaa det brukar jag göra. Men inte varje dag för att dom har inte så lång päls.
#1: Okej :)

Borstar Myran varje dag, annars får hon tovor. Använder en karda och en stålkam med piggar som kan "snurra".
Bella borstar jag inte.
Okej=)
jag brukar borsta mina kaniner också :)
Bara när dom fäller, då använder jag en karda. om dom har tovar så använder jag en "kanin-kam".
Borstat Hubert ett par ggr nu under fällningen med en karda men han har så kort päls så det gör ingen större skillnad ^^
Har gjort det någonn gång men min kanin har inte så mycket hår så hon behöver inte kammas

Bara den lejonhuvade eftersom att han har så mycket päls..
Använder en karda

Borstar varje dag med en mjuk borste
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

När Peach var liten borstade jag varje dag med en mjuk borste. :) I sommar har jag inte borstat nåt, men jag kommer nog börja nu i höst igen, för det är så mysigt. :) Då använder jag som sagt en mjuk borste, men jag har även en med "stålpiggar" eller vad man ska säga, men den används bara om hon har tovor (vilket hon aldrig har). :P

Bara när dom fäller…med en såndär gummigrej..som är för hästar egentligen…tror jag har fått den från Pollux för massa år sen.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

jag brukar borta min kanin när den ser oborstad ut^^ jag annvänder en sån där mjuk borste med hår på/strån
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Brukar inte borsta mina så ofta, båda har lättskötta pälsar, brukar dock sitta med en mjuk borste när de fäller lite och borsta för att det är mysigt :)
- Mvh Emma

Borstar Snowball, Bella, Snövit, Nala och Sushio allt från varje dag till en gång i veckan beroende på väder och ålder (för dem som inte vet så "släpper" teddydvv sin bebispäls när de är runt 8 månader). De andra två korthåriga grabbarna borstar jag bara med en mjuk borste när de fäller mycket (de börjar bli rätt ordentligt till åren, så annars sitter pälsen kvar i flera månader). =) Det jag använder är en karda till teddysarna, har letat efter en bra stålkam, men ingen jag har hittat har fungerat så bra som jag velat, så kardan är helt klart bäst än så länge =)
Ja , Jag borstar Zoie ungefärg 1 gång i veckan fast hon är dvärgvädur och lejonhuvad ..

jag bårstar Frallan ibland, men hon har inte så mkt att borsta… :P jag har en mjuk såndär borste som man brukar borsta händerna med..
#16 borstar du händerna? ^^
- Mvh Emma

Självklart att jag borstar SOten. Jag vet uinte vad borstarna heter >_<