Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bilder
Läst 898 ggr
wonderland
0

Bildtråd-era nya kaniner

Lägg gärna upp bilder på era "nya" kaniner, samt skriv gärna en liten rad om kaninen. Ras, kön och ålder :)

wonderland
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är några kaniner som vi fick hem igår. De kommer ifrån en uppfödning som har lagts ner. Dvärgvädurer och några korsningar.

wonderland
0

Charmtroll :)

wonderland
0

Belgisk jätte korsning :)

wonderland
0
wonderland
0
[RC1393]
0

Forjoy's Blood Promise "Rin"

Kön: Hane

Ålder: snart 4 mån

Ras: Korsning (hoppkorsning).

Brillo
0

Kolan. Jag antar att det är ngn vädurskorsning. Fick henne av en bekant till på mina barns förskola som skulle avliva henne pga flytt utomlands. Hon är två år och född exakt samma dag/månad/år som mitt ena barn (: Har en till nykomling som varit vanvårdad (en lejonhuvad). Men har inga bra bilder på henne.

Kaninernasbästa
0

Min nyaste (har 2) heter Hedda och vi köpte henne av en som tröttnat på kaninen. Hedda är jättego, men en expert på att rymma, då är de bra att hon kommer på inkallning. Jag vet inte Vilken färg? hon är men om ni vet får ni skriva de :) hon är lejonhuvad dvv och 3 år

goldenhamsters
0

Här är min kanin Vargen på fem år som jag tog som omplaceringskanin i somras, han var en bortsprungen kanin. Ägarna hittades sen, men de ville att jag skulle ha Vargen så nu bor han hemma hos mig med min kanintjej Haren 🙂

Mvh Alicia.

Brillo
0

Vår andra kanin, Kråkan. Har bara bott hos oss i knappt två veckor. Har varit vanvårdad. Men är Tack jag lov frisk enligt veterinären och ca 1 år enligt förra ägaren (som inte tog väl hand om henne). Nu väger hon på tok för lite men är på god väg upp i vikt (: