Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 616 ggr
[Zachapacka]
1

"Utanför ämnet" Guldmynt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jo jag har sett att man kan hitta Guldmynt och sedan "Köpa" grejer för de. Men trots att jag loggar in dagligen har jag aldrig sett ett… Det ska komma upp i högerkanten, men inte för mig :P

Så jag bara undrar om jag är ensam eller om någon annan inte häller har hittat något.

🤔

[neptunens]
0

De dyker upp lite random så är bara att vänta, lätt att missa om man har reklam på också eftersom de oftast ligger emellan.

Saffran0Spice
0

Ibland kan det ta lång tid innan man ser dem och ibland missar man dem för de smälter bra in bland reklamrutorna =)

[Nelley]
0

Nej det kommer under "mina sajter" listan om du inte har reklam. Har du det så är det under en (av två eller tre) reklam under samma lista. ;)

[Zachapacka]
0

#3 jaha fokej. Men vadå går det att stänga av reklamen eller missförstår jag nu? ☝️

[Nelley]
0

Uppdaterade tills en kom. x)

[Nelley]
0

#4 Ja men det kostar. ;)

Carrosh
0

#4 Reklamen kan du enkelt stänga av med Adblock (ett tillägg i webbläsaren). Vad använder du för webbläsare?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Zachapacka]
0

#7 Chrome  och ibland explorer

Carrosh
0

#8 Sök på Adblock Plus på Chrome webstore. Installera, och ladda om flikarna du har uppe så vips är reklamen borta. :)

\m/

[Nelley]
0

#7 Visste jag inte :-O

[Zachapacka]
0

#9 tack så mycket :D

[Zachapacka]
0

#9 laddade nu ner det och det är så otroligt underbart 😍

Tack så jätte otroligt mycket till dig, nu kommer mycket av min irritation försvinna! Det blev så bra :D🌈

Carrosh
0

#10 Då har du lärt dig något nytt :)

#11 Så lite så :)

\m/

[Zachapacka]
1

Tack alla :D

Carrosh
0

Awesome!

\m/