Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 580 ggr
Lizelda
1

Vad har ni gjort idag?

Vad har ni gjort idag?  Delge oss, oavsett det har med kaniner att göra eller inte :)

Jag har tagit ut Laki i sele för första gången idag, fotat henne, gjort ett blogginlägg och dessutom gjort godisrullar med dagsransonen pellets åt både henne och Elvis.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Lollo1402]
1

Jag har haft ute kaninerna någon timme, sedan ska jag och mamma försöka oss på att sätta ihop Lollo och Nejko.

thea_thea
1

Jag har varit på en 4hgård med en kanin till salu! Superfarligt!

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varit ute i skogen med hundarna, utfodrat och myst med kaninerna, ska städa snart.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kanin Love
1

Har varit på kaninhoppnings tävling

[Cvhruig]
1

Inte så mycket - städat tomten inför vintern, städat en kaninbur och klippt grenar till kaninerna. Ska ta och städa lite på rummet ikväll hade jag tänkt.

[SisselaJ]
1

Jag har suttit och pluggt hela dagen…

Frosstis
2

Bakat en rulltårta till pappa, legat o kollat serier till klockan 4, duschat, lärt Charlie ett nytt tricks, o nu väntar jag på att kolla på en livestream :pp Måste plugga jättemycket men heter man Paulina skjuter man alltid på det <33

MiloochWIlliam
1

Idag har jag bara varit med min kanin Milo. Har inte gjort så mycket men ska snart äta lövbiff med pomfritt. 🙂

Vinn hundgodis på yorkshireterrier ifokus! 

Facie
0

Bokat en ny telefon, ätit på restaurang och chillat med min bunny :)

Pretty wise //

wonderland
0

Har varit till granngården och köpt en spånbal på 25 kilo och en säck med kraftfoder på 20 kilo, plus en fodertunna, och så har jag varit till bonden och köpt småbal med torrhö. Sedan har jag lagt in hus och höhäckar, skålar med pellets i hundgården där kaninerna bor. Nu är mina långöron glada och mumsar i sig en massa gott Hö och kraftfoder :)

The Animallovers!!!
0

Spelat handbollsmatch, Startat om mitt akvarium, låtit kaninen springa i hagen men han tar aldrig vara på det och sitter bara i buren och tråkar sig, ätit med farmor o farfar, blivit lite less på att jag aldrig ser min kanin göra glädjeskutt eller vill vara i hagen , ja det var nog allt. Han inte mys med honom idag:(

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

Lizelda
0

Gjort nyttigt kaningodis :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid