Hur gör ni rent vattenflaskorna?
Jag har svårt att hitta piprensare/borstar i rätt storlek i affärerna och undrar om ni kan rekommendera en onlineaffär?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Köpte ett gäng mellanrumsborstar på Apoteket! Annars kom jag just på att kanske vanliga piprensare borde fungera bra!
#1 Som man köper på hobbyaffärer? Jag har mellanrumsborstar någonstans, jag får testa. Men det blir svårt med själva flaskan.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Men flaska kör jag med en vanlig flaskhalsborste från mataffären! :) Och ja hobbyaffär bör ju ha piprensare!
Jag kör med att hälla i lite ris sen lite vatten, skaka runt och flaskan är så gott som ren sen
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
SMUTS + SMUTS = RENT ^^
Jag gör något liknande som #4 gör, men istället går jag ut och tar lite små grus och häller i flaskan som jag har fyllt med lite vatten. Skakar, sköljer ur den också vips står man där med en flaska i nyskick. ;)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Lägger ris i, fyller på med vatten och skakar rejält och sköljer.
I pipen på flaskan så tar jag vanliga tops.
(har vattenflaskor till marsvinen)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ska prova det. Jag har sushiris som aldrig blir använt.
Jessica Jones (2015-)
Man kan ta en tops till pipen och sen ta varmt vatten med ris och skaka
Varmt vatten, piprensare och skakande ;)
Pretty wise //