Tävling 5 - Tokiga kaniner
Jag vann ju senaste tävlingen "Sommar kaniner" och får därmed starta nästa tematävling!
**Tidigare teman:
**Personlighet
Aktiva kaniner
Kärlek
Sommar Kaniner
**Regler:
**Varje medlem får delta med 1 bild och den läggs in i ett inlägg nedan (som tidigare tävlingar).
Tävlingen avslutas 30 augusti klockan 00:00, sedan väljer jag ut 5 finalister, och så är det upp till alla medlemmar att rösta på sin favorit. Förta pris är äran och att få hålla i nästa tävling!
Tema för denna gång:
Tokiga kaninerDu bestämmer själv hur du vill tolka detta tema. Men på bilden måste minst 1 tokig kanin synas tydligt ;)
Lycka Till allihopa!
yay, nu har tävlingen kommit ;) ska skicka in någon tokig kanin senare ^^

putt
Dumma Dumma pappa! Han har tagit bort alla bilder från darton :( Men hittar väll någon tokig bild snart. :)

putt

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Ni är dåliga på att bidra i tävlingen tycker jag ^^
Själv hoppar jag också på det tåget, har nog ingen bra bra.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
måste nog ta och leta fram en bild..borde ju han nån med en tokig kanin..min kanin e ju skogstokig XD Så här kan det ju inte se ut! fler bidrag kom igen brudar!
Svårt att fota en tokig kanin ^^
- Mvh Emma

Tolka det hur ni vill ^^ En kanin som lipar, ligger konstigt el. liknande.
Verkar inte vara så bra tema. Kanske ska avsluta och byta eller .. ?
#13 jag tycker inte du behöver byta, tycker det är ni andra som ska skärpa er :P Nog har jag sett många bilder på lite småtokiga kaniner här inne allt ;) Bomba på med bilder på era knasbollar det är ju som sagt fri tolkning! :D

Jo, jag vet! Har också sett massor. Men men. Är det under 10 bidrag den 30 får någon annan göra en tävling..
#16 haha den var ju jättebra! Nog vet ja att ni har tokiga kaniner allt :P

Ååå så svårt det var at välja bild! Har en där buffen räcker ut tungan och har tuppkam men den är så oskarp, sen en till med tuppkam men där kom inte halva kammen med på bilden!
Men det får iaf bli denna! Min tokiga kanin sover som en stock i värmen, han har precis fått lite vatten på öronen därför se de så kala ut!
Puttar :)

Sista dagen!

#33 haha! xD
Nu är tävlingen avslutad :) Ska bli spännande att se vilka som går vidare :D
#33 Vad skriver han då? ;)

#37, han flirtar med en tjej, så han vill inte berätta vad dom pratar om:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Fina bilder! :D
Spännande ^^ ;D
Aa, spännande!
#38 ;)