(S) Kaninungar
Jag känner en som känner några som har fått kaninungar. Det ska vara två kullar och båda är av misstag. De har blivit födda i en håla under jorden och ägaren av föräldrarna är nya på detta med kaniner så de märkte inte kaninungarna förrän de kröp ut, och därför vet de inte heller exakt ålder. Det är sju stycken och de behöver helt enkelt bli av med så många som möjligt, så snart som möjligt. Om det finns någon som bara kan ta någon/några tillfälligt så är ju det bara bra!
Ålder: ca 6 och 13 veckor.
Ras: Lejonhuvad dvärgvädur/dvärgvädur
Kön: 2 hanar vad jag har fått reda på, resten är osäkert men borde finnas både hona och hane.
Finns: I Trollhättan
Pris: "Bortskänkes till rätt hem"
Fina kaninungar i övrigt, friska och glada. Jag vet inte mycket om kaninungarna och lyckas inte få fram mycket information men på bilden är en av kaninerna och vad jag har förstått så är de flesta i denna färg (jag suger på färger så säger ingen färg haha) och några är svarta. De flesta (om inte alla) har man om jag har förstått det hela rätt.
Vet hur mycket tankar och åsikter ni lär ha vid detta tillfälle men håll tråden fri från andra kommentarer än frågor om kaninerna eller om ni är intresserade och så vidare.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Kaninerna har fått nytt hem så tråden kan låsas!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto