OT - De dära störande tinitusljudet?
Jaoo.. precis! De dära störande tinitus ljudet som vissa har på mobilerna, vad heter den filen? Liksom, vad är ljudet döpt till i mobilen? Vill bara veta xD
Hälsningar Vemsan

Jag har ingen aning! och jag hatar det där jävla ljudet! haha, jag har ju jättehög tinitus i vanliga fall, och det gör det bara värre med dom där jäkla ringsignalerna!
20Hz to 20kHz Sweep ;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
okej, tack ;) Vart får man tag på det? :P Vill ge igen till killarna :P
Hälsningar Vemsan

Usch, det där vidriga ljudet!! Det är hemskt!!

På min mobil heter det "Rå tinitus" :P

Usch och fy för den j*vla låten ;)

Jag HATAR det där ljudet! Killarna i min klass har på det nästan hela tiden, och vår lärare hör inte ens det, för hon är ''för gammal för att höra sånt''.
Jag tycker det inte är så störande, tycker faktiskt inga såna ljud stör så mkt ;P Men iofs har jag lätt för att "koppla bort" allt runt omkring.
"don't play this" x'D
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

min e döpt till tinitus

Min heter "Pip" xD

På min heter det "Ultra"
Jag får damp på det ljudet;) Speciellt när jag har ont i huvudet (finns alltid någon idiot på skolan som ska spela upp det just då!) :P
Kommer inte ihåg vad det heter i min mobil ^^
- Mvh Emma
HATA HATA HATA DEN :D

ÄLSKAR den. HEHEHEHE :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#16 HATAR den:P. HEHEHEHEHEHE :)(A)
Guuuud. Jag kommer verkligen ihåg den där tiden i sjuan då alla gick med dom i skolkorridorerna fram och tillbaka, till och med på lektioner. fyfaen,, :P jag fick en ***** lust att spöa dom som hade dom på. :P
bara jag som inte vet vad det är? ^^

#19: Ett pipande/tjutande ljud som många har på sin mobil.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hatar det!
Har hört att det bara är barn-ungdomar som hör det, för gamla har så dålig hörsel eller nåt sånt.Stämmer det?
#21 det är sant att vuxna inte hör ljudet, men det beror inte på dålig hörsel utan för att vi hör olika ljudfrekvenser i olika åldrar
- Mvh Emma

jaha :)