Blir lite avundsjuk ;)
På er som kan ha kompostgaller :D Hade det till mina Rexhonor i ett år tills en liten strunt dvärgharekorsning flyttade in och skuttade, likt Mario med sin fjäder, över dessa hagar :D AHA! sa mina rexhonor, man kan hoppa över dessa!? :P Jippi ;) Haha skitungar ;) Ps: helt OT men sett alla fina hagar o blev lite avis ;)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Hahaha!! Säger detsamma!! Imse har sedan han bara var några ynka veckor älskat att hoppa. När han var 4 veckor sprang han fram och tillbaka för att hoppa över mina ben eller tunneln i hagen. Nu ett år senare så stannar han bara i hagen i ca 5 minuter efter att man vänt ryggen till. Bara för att vara säker på att man inte ser honom. Han rymmer inte utan det är bara att han ska hoppa ut. Brorsan Pim-Pim är blind på ena ögat så jag tror inte att han vågar göra likadant så han lyfter istället på gallret… Idag släppte jag ut de båda i hagarna. Imses Hage har numera ett nät som tak och Pim-Pims sitter fast. När jag kommer ut en stund senare så sitter Imse bakom staketet och käkar på smultronsplantor och Pim-Pim på gräsmattan och käkar grönare gräs.
Så du är inte ensam om att ha kaninerna utanför hagarna :) haha
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Dock så har jag en till fin kanin som ALDRIG skulle få för sig att rymma. Hon grävde en enormt lång grop i hagen så jag väntade bara på att ett hål skulle dyka upp på andra sidan gallret. Istället grävde hon igen hålet igen? :)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Haha ja de är ju för söta :D
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Min kanin lyfter kompostgallrerna så han har fått med tak och botten haha :)