Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 406 ggr
michellekrantze
0

Hemsida, hjälp mottages!

Söker någon duktig som kan tänka sig göra en hemsida till mig mot ersättning. Kan inget om sånnadär koder :) Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha layouten och tror egentligen inte det är några jätte komplicerade önskemål :)

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

michellekrantze
0

Har gjort en, i weebly, men undrar varför det inte går att söka på Google efter min sida… Något jag missat? Om jag skriver in adressen i sökfältet kommer jag in på den… Testade också maila i formuläret men inte fått nått mail ännu ;) har fyllt i min mail när jag redigerade sidan. Rosebudkaniner.weebly.com

pernillaoscarsson
0

Ibland dröjer det innan hemsidor och bloggar syns på t.ex. google. I vissa fall får man väl köpa en plats för att synas högst upp på google?

pernillaoscarsson
0

Angående kontaktformuläret. Om du klickar på formuläret under uppbyggnad så kommer det upp "form options" uppe i högra hörnet. Klicka där och fyll i din e-post. Ifall du inte redan gjort det.

michellekrantze
0

Tack! Kontaktformuläret funkade, hamnade först i skräppost bara :) Okej. Får vänta och så, vill ju kunna googla på rosebud kaniner och att hemsidan dyker upp då :)