Bilder på era kaniner?!
Hej! Jag tänkte att vi kan ladda upp bilder här, och presentera våra kaniner:) Jag tror att det redan finns en sådan här tråd. Men Jaja!:)
Namn: Lollo
Kön: Hona
Ålder: 1 och ett halvt år
Färg: Viltfärgad
Personlighet: Väldigt glad och snäll. Gillar att bli lyft ibland. Morrig, I perioder. Väldigt snäll när hon går I Koppel.
Japp finns många hihi:
Hänvisar till min blogg lyckligakaniner.blogg.se, där finns bilder på mina samt till tidigare trådar. Orkar inte lägga upp igen hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Eftersom att jag precis vart ute och fotat lite på min kanin så kan jag ju lika gärna lägga upp en bild! 😃
Namn: Batman
Ålder: Snart 3 månader
Färg: Lite osäker, men om jag förstått det rätt är han viltgrå wienertecknad? Mer grå i verkligheten än på bild dock.
Och han är en lejonhuvad dvärgvädur.
Världens snällaste och nyfiknaste lilla kille som gärna hoppar upp i knät och gosar. Men han älskar också att leka, hoppa och att äta. Gillar inte att sitta själv i buren utan vill ha så mycket uppmärksamhet som möjligt 😉 Inte haft han så länge men han är verkligen underbar!
#4 Åh vad fin, vart kommer han ifrån?
#6 visst är han!! Köpte han av en kompis faktiskt 👍
Lilla Pepsi <3
(har samma bild som på profilen xD)
Namn: Pepsi
Ålder: 6 månader :)
Kön: hane
Färg: Haha, är super dåligt på det! (Hjälp?)
Beskrivning:
Här har vi en kille med energi! Full far hela dan, har haft han i några månader och vi kommer så bra överens <3 "Host" För det mesta..
Ingen direkt gos kille att ha i famnen men men.. :)
Min lilla guldklimp ❤️
Namn: Molle Kön: Hane Ålder: 3 år Färg: Holländartecknad Personlighet/beskrivning: Jättesnäll kille och väldigt nyfiken och alltid sugen på äventyr, speciellt att gå på äventyr i trädgården . Han skulle ALDRIG gör nåt dumt. Han slickas ofta, jättegulligt att få en liten puss på näsan.
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Namn: Papaya Kön: Hona Ålder: 1 år Färg: Vit med lite bruna fläckar Personlighet: Busig, gosig när hon vill, knäpp.
En av mina kaniner, Snowflake's Bentley Kastrerad hane, gul/svart japanmantlad, lejonhuvad/dvärgvädur. Fyller 5 i November. Otroligt underbar kanin som bor tillsammans med dvärgvädurshonan Bella. Alltid lika kul att titta på de två då dem inte riktigt klarar sig utan varandra. Tar man ut en av dem så springer den som är kvar i buren som en tok för att leta upp den andra. :')
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Namn: Moses
Kön: Hane
Ålder: 7 och en halv månad.
Färg: Viltgrå
Personlighet: Snäll, men envis kille, som när han lugnat ner sig i famnen tycker om att gosa en stund, tills han tröttnar. Mat är den stora passionen, har man det så är man bästa vännen.
Hos uppfödaren fastnade jag för hans ögon. Så fina, både ljusblå och bruna. :)

Moses