Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 415 ggr
IdaKw
0

ta in kanin nu?

Är det för kallt? Jag vill sååå gärna ta in min pojke, trots att han säkert har det "bekvämare" ute i sin hagbur. Men han är så gammal och jag saknar honom när han sitter där ute. Vet inte riktigt hir varmt/kallt det är ute. Men chansar på 15-18 på dagen och 3-4/5 något på natten

Whippet
0

kaniner får vinterpäls de fryser inte, men om du ska ta in han, kanske det är bäst att göra det nu, Ja, innan han hinner göra klart vinterpälsen,

I'm out Vilar huvudet i handen

Frosstis
0

De går nog jättebra jag tog in min kanin förra året i november

IdaKw
0

Är absolut inte orolig att han fryser, han har varit ute i flera år och har flera andra kaniner som är ute också, men jag saknar honom :). Får se hur jag gör då, vet inte hur mycket päls han fått än.

Whippet
0

Det kanske är bra om du tar in honom, så han får vara med dig mer, nu i slutet, då du sa att han var gammal ❤️

I'm out Vilar huvudet i handen

IdaKw
0

Jo, lite så jag tänkte. Tror han är 8-9 år, runt där. Han kanske lever mycket längre. Men känns bäst att gosa mycket med honom nu :). Han är mitt allt. Har ett av hans kullsyskon också men han är jag inte fullt lika fäst vid (min systers). Och jag är väldigt nojjig med att förlora djur och borde egentligen inte ha några då jag inte fixar att förlora dom haha. Jag är lite kluven. Jag vill inte vakna och se att han ligger död i buren det första jag gör. Men han är världens gosigaste och mysigaste och underbaraste kanin i hela universum. Tänkte ha honom i min gigantiska innebur i mitt rum, sen ha han lös på övervåningen. Så förhoppningsvis trivs han här inne också :)