Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 368 ggr
SaraB
0

Inredning i buren - hjälp!

Molly och Mimmi har börjat med en liten ovana genom att riva ner deras trähus upponer. Problemet är att huset ofta lägger sig i hålet där rampen mellan de olika våningarna är, och då kan M&M inte komma ner och äta förrens ngn i famlijen kommer hem och kan flytta på det igen.

Jag tror att detta kan bero på att de är rastlösa och busar lite.
Så nu behöver jag lite hjälp med tips? och inredning som gör att de inte blir så rastlösa och river ner huset. (;

TACK!
Kram Sara, M&M.

[Zoie]
0

Förstår inte

SaraB
0

#1, ändrade lite i texten så nu kanske du fattar. :)

lauraa
0

Ställ huset där nere, eller ta upp maten där uppe? Jag har fast bodel och har inte haft problemet :)

[Niike]
0

Som vanligt - grenar är räddningen ! x) Nä, inte alltid, men då har de att göra ett tag iaf. Stubbar, tunnlar, morötter (de räcker ett tag), göm godisbitar lite överallt .. Hö/grönsaks boll.. Nu kommer jag inte på något mer. Men prova med massor av grenar, det tkr mina niner om^^ Hoppas det löser sig:)

KajsaM
0

Thihi, skulle gärna vilja se små tösarna då ;)

Men ge kvistar, aktiveringboll, häng upp lite godsaker i taken sallad m.m, ha en grönsakboll men goda saker osv. :)

SaraB
0

#4-5 tack för tipsen. Jag tänkte sätta in lite grenar idag! :)

#5, haha, ja, och så sitter dom å tittar när man kmr in till dem, som liksom "nääääää, vi har inte gjort något! (a)". xD<3

KajsaM
0

#6 hahah xD