Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 533 ggr
[hanna_84]
0

(s) dvärgvädur/lejonhuvad hona

Har fattat det tunga beslutet att sälja min fina tjej om rätt hem dyker upp. Då hon inte trivs som ute kanin så vill jag att hon ska få komma till ett nytt hem där hon får bo inne med tillgång att skutta fritt och komma ut ofta. Mysan är född i maj i år. Säljes med härstamningsbevis och övergångsfoder. Skicka pm för mer info och bilder

[hanna_84]
0

Madagaskar wt vitörad

[zendaimimon]
1

Lägg upp en bild och information om var hon finns och vad du vill ha för henne så blir det nog enklare att få henne såld :)

[hanna_84]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon finns i Orsa Dalarna, pris 350 dock är hemmet viktigare än priset! :)

Love Lejonhuvadekaniner
0

Hur ser du att hon inte trivs som ute kanin? Själv har hennes bror Solbergas Helge och han älskar inget mer än vara ute och skutta i helgen och sele☺️

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Love Lejonhuvadekaniner
0

Har du någon bättre bild lite närmre?

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[hanna_84]
0

Hon älskar hagen men hon blir mindre och mindre social.. Vill inte att man håller på med henne längre.. Och då är jag ute hos kaninerna i flera timmar varje dag.. Hon skulle kunna behöva sällskap också.. Men mina honor vill.inte riktigt bli sams utan bråkar genom hagarna.Hade henne ilag med en av hanarna innan hon blev könsmogen och då såg jag hur lycklig hon va.. Tror hon behöver få bo inne och få var med hela tiden.. Ska lägga ut fler bilder ikväll:) har även.pratat med uppfödaren och hon tror också att det kan vara såhär.

[hanna_84]
0

Hon älskar hagen men hon blir mindre och mindre social.. Vill inte att man håller på med henne längre.. Och då är jag ute hos kaninerna i flera timmar varje dag.. Hon skulle kunna behöva sällskap också.. Men mina honor vill.inte riktigt bli sams utan bråkar genom hagarna.Hade henne ilag med en av hanarna innan hon blev könsmogen och då såg jag hur lycklig hon va.. Tror hon behöver få bo inne och få var med hela tiden.. Ska lägga ut fler bilder ikväll:) har även.pratat med uppfödaren och hon tror också att det kan vara såhär.

[hanna_84]
0

Tråden kan låsas.