Vad ska ni göra?
Vad ska ni göra med era/eran kanin idag ? :)

jag vet inte för jag ska simma sen ska vi ha gäster:) så jag tror att han får skutta ikväll :)

jag ska gratta dom:) Dom ska få tråta:) Och om mamma köper en tunnel till dem så ska dom få prova den:)
Okej :)
jag ska hoppa med dom, kela byta vatten, mat osv :)

Jag och min syrra (ellen_95) Ska ha födelsdags kalas för millan och lillan:) Dom ska få tårta och bli extar ompysslade:)
#4: Okej, så roligt! :) Hälsa dom grattis :]

#5 Det ska jag göra:)
#6: Så bra! :D(L)
Jag vet faktiskt inte =/ Jag är sjuk (feber) så jag orkar inte springa runt ..
Jag är också sjuk :( Har Hubert lös i rummet hela dagen och det brukar räcka som aktivering för honom. Tränar då automatiskt lite inkallning och sånt. :) Om en stund ska han få en liten bit banan, han måste bara få vakna först ^^ En riktig slöfis är han haha. Och såklart ska jag byta vatten och ge honom hö, grönsaker och pellets :)

Ska byta i toalådan, promenera i sele, mata, byta vatten, kela & mysa med ungarna :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Gå ut på en promenad med honom. Städa buren.
Lilo skuttar lös i rummet några timmar om dagen…sen sitter hon och myser med mig såklart när jag sitter vid datorn och så. Komer givetvis städa hennes bur och fylla på mat och vatten och så också kanske hon får hoppa lite :) men mest mys och skutt bir det väl :)

#10 Hur många veckor är ungarna nu?:)
Idag ska Isaac få komma ut och springa, eller rättare sagt, han är ute och springer på golvet i mitt rum just nu :)
Sen ska han få komma upp i sängen ikväll så ska vi mysa :)
- Mvh Emma

Har städat lite i två av burarna…ska fixa i dom andra sen (: Sen ska jag väl förhoppningsvis hoppa lite med Ava och Loix lite senare..om det inte regnar dvs :b
Lill Tryggur får nog bara tare lungt i sin nya bur (:
åh Maja å Lina har fått vara lösa i garaget en sväng,,så dom ska väl få vara lös en sväng till ikväll.
Fick en CHOCK när jag kom hem idag och såg dom. Har varit borta i nästan 2 veckor (i stockholm + umeå) å pappa har matat kaninerna å så. Å LINA SÅG UT SOM EN KÖTTBULLE!! Alldeles rund liksom (: Hon har säkert blivit tjockare…å de e ju bra..hon brukar vara så smal…sen har dom börjat få vinterpäls..har inte på ngn värme i garaget som jag brukar ha, så har aldrig sett dom i vinterpäls innan (: haha. VILKA BOLLAR!
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Idag ska malaika först få springa i mitt rum innan jag går till skolan, sen när jag kom hem så hade jag fått bogselarna från Rabb-it så dom måsta självklart invigas. så då gick jag och min syster ut men Malaika och hennes kanin Björne först så var vi bara ute, sen byggde vi en terräng hopp-bana, både Malaika och Björne tyckte verkligen att det var jätte kul :)
Under tiden vi hoppade så kom det några små flickor som ville klappa Malaika och Björne.
När vi vart ute i en timme så fick Malaika vara ute i uteburen. Jag tog nyss in henne och då fick hon en liten överasking(Bilden)!
Sen ikväll ska hon få springa på golvet i mitt rum sen så ska vi mysa lite i sängen :)<3
PS: Bilderna är jätte dåliga för att kameran är "typ" sönder.
#15 Haha xD

Har int ekiunnat göra något alls med Lovis för tokstollan tror att hon ska få ungar -.-

Idag fick Peach vila då vi både hopptränade och sprang i skogen igår. :) Imorgon är jag ledig från skolan (hurra! :D) så då ska vi ut och springa i skogen. :)