Namnhjälp - hona
Behöver lite inspiration till namn på min lilla tjej.
De får gärna ha med bakverk / sötsaker och dyl. att göra, men andra förslag är också välkomna!
Eclair är lyxigt och gott.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Några förslag: Ida, Bella, Nina, Sara, Lea :) Kanske är väldigt vanliga namn, men jag tycker att de passar på kaniner ;)
Detta har kanske inte med bakverk att göra, men jag tycker att Timoteij är väldigt fint!
~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~
Cupcake är också fint;)
~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Miss Maffin, pannacotta, crystall, Candy
Karamell, Cola, Nutella?!
Hästar och kaniner är livet 
Cola, milou& lajka är jättesött (inte bakverk men)
Socker, karamell, Candy, em. kommer inte på något mer.
Cream, Coctail, Choco, Peach, Twister :p
Lollipop! :)
Tack för fina förslag! Lollipop var kul!
Kom gärna med fler!
Nogger, Nuppan
Mini, Ljung, Lycka, Flisan?
Tackar och puttar! :)
Pepparkaka, gingerbread, muffin, rulltårta, donut, hallonpaj, blåbärskaka, äppelpaj, biskvi, kladdkaka, tigerkaka, kanelbulle, prinsesstårta, wienerbröd.
Maräng, Sugar, Lady Cupcake
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Cherry, Semla, Coco, Zera, Macaron :)
Inte ett bakverk men jag har tänkt på att blommnamn e ganska fint, som achileja, rosa, myntha, hyacint, eller disney prinsessor som Belle, Törnrosa, snövit, Aurora, Ariel och Melody :)
Ja, de är fina namn, har funderat lite på blomnamn som Scilla och Mynta. Ariel är också fint, men man kanske tänker på diskmedel då?!
Har du bestämt vilket namn din lilla tjej ska få? :)
Nej, inte än, men förhoppningsvis snart!
#21 Okej, berätta när du bestämt dig och lägg gärna upp en bild på tösen! :)
Snödropp, lilja, förgätmigej, tussilago, viol :)
Allt gott!
/ Moa
#19 Kamomill är ju rätt fint med! Då kan hon kallas för Milla eller Mille! :) och Scilla är verkligen fint!
Cupcake är ett fint namn
Ja, det finns nästan för många fina namn! Jag provar mig fram, och försöker att inte förhastat mig. Kom också att verb och substantiv-namn är fina, så om någon har förslag på sådana, mottages de också tacksamt! Bild på lill-tjejen kommer snart!
Här kommer ett namnförslag: Muffin eller Muffins Tycker själv att det är ganska sött
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Oj menade två
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Här kommer så äntligen en bild på underverket! Hon har fått namnet "Inka Lilly" och är ett riktigt charmtroll! Tack för alla NAMNFÖRSLAG!
#29 vad söt! Blev käääär! Vad är det för ras? ♡♡♡
Fin.
YEY, INSIDER!