Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 598 ggr
[Tilde]
0

(K) Kaninhona

Jag söker en kaninhona och är ganska öppen för förslag på ras och färg, men det ska vara en dvärgkanin och jag är inte intresserad av viltgrått. 😛 Hon kan ha wienerteckning eller vara utan, behöver alltså inte ha stamtavla. Köper helst en dvärgteddy eller en lejonhuvad, men är också nyfiken på teddyvädur och dvärgvädur.

Jag söker en unge, under året gammal och hon ska kunna tas med till Malmö på något sätt (eller eventuellt till Västerås till jullovet). 🙂 PM:a gärna eller skriv i tråden med bild på kaninen, pris och var ni finns/var hon kan hämtas. :)

Johannalaarsson
0

Har en kull på 3 dvärgvädur rex/teddyvädurar. En blå brokad och två svart brokade, efter sociala och gosiga föräldrar. De är leveransklara 12e Oktober 🙂 Inte helt hundra på könen ännu, men tror att den blåa är hona, och de andra hanar. 

www.borgskaniner.weebly.com är min hemsida, kommer upp bilder på de ikväll 😉

Finns i Söderhamn, Gävleborg.

Borgs kaniner -  borgs.weebly.com

[hannaaeeriksson]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en svart Wienertecknad hona på 8mån. Blandis mellan hermelin, holländare, dvv och lejon. Normalpälsad men har anlag för rexpäls. I Göteborg men transport brukar kunna lösas :)

[Tilde]
0

Tack för era svar! Letar dock helst efter en lite mer rastypisk kanin. Behöver inte vara 100% renrasig, men helst nära det. :) Har eventuellt hittat ett teddypälsat lejon nu som jag kanske adopterar hem om allt går som det ska. Annars tar jag gärna emot fler förslag! :)