Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 7073 ggr
Zekaan
0

(K) Tid att köpa kanin

Då var det dags att leta efter en kanin. 

Ras : Helst lejonhuvad, går bra med någon av dom andra mindre raserna.

Färg/Teckning : Vilken som helst 

Kön : Helst hane.

Helst ska du/kaninen bo nära skene ( en liten by mellan göteborg, borås och varberg ) då pappa inte vill köra för långt.
Annars om du kan komma med kaninen, funkar det med.

Undrar ni något om mig först så är det bara att fråga, öppet elle privat. ;)

Viccan92
0

Har du hittat någon?

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

tesselituss
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kommer FÖRHOPPNINGSVIS en kull dvv här i sept/oktober., Finns i Borås!

Stamtavla medföljer!

Kram /Tess

Zekaan
0

#1 Hittat några ställen, lite längre bort. Men inte precis ställen som pappa vill åka med bilen, fram och tillbaka ;)

#2 Härligt, då får jag ta en titt på dom om jag inte redan hittat en tidigare (:

Asplyckans kaniner
0

jag har en lejonhuvad hane tillsalu , super snäll c:

Zekaan
0

#4 Vart bor du, och hur mycket kostar kaninen ? (:

Det är så att pappa ska operera, så det blir en kanin enfter den operationen. Men jag vill leta redan nu, så att jag är ute i god tid ;)

Asplyckans kaniner
0

#5 , jag bor dock i skåne.. men vi kanske kan mötas nån stans om du vill det. Kanien kostar 200:- men om du vill ha med vattenflaska (50:-) & Innebur (100-150:-) så  kan du ju bara räkna på hur mycket extra det blir .. :)
villdu bara ha kaninen & har allt det andra så blir det somsagt bara 200:- :)

du får med ca. 1-2 kilo stampe pellets om du vill ha det (du kan ju få mindre också om du inte vill ha så mycket.)

Zekaan
0

#6 ojj, det var ganska långt bort, men jag får kolla i trakterna här omkring, det är ju trots allt inte jag som kommer ha huvudansvaret och behöva köra ner (:

Asplyckans kaniner
0

#7 , såklalrt det inte är , men jag kanske kan fixa transport annars om du är intresserad :)

Zekaan
0

#8 jag får se först med operationen som pappa ska ha, då det kommer fösrt just nu. Och sen om allt är okej så pm:ar jag dig såklart ;)

[ninnakm]
0

Jag har en leveransklar lejonhuvad kanin, hane, blå. Fabulous Edward, överpälsad lejonhuvad hane som troligen fäller ur, säljs med stamtavla, dock finns han i stockholm.

[zannapettersson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. jag har en jättefin mysig kaninhane född 17nov 2010, lejonhuvad-dvärgvädur. han är en riktigt going älskar att vara ute i sele och hoppa runt i soffan när man sitter där, nyfiken som bara den :D van vid kaniner, katter och marsvin . . för mer information och bilder maila . zanna.pettersson@hotmail.com

Bandit säljes för 50kr kan leveraras till göteborg då jag bor 5mil norr om göteborg. bur, tillbehör och sele finns att köpa till. mvh

Zekaan
0

# 10 & 11

Gud vad söta!  Men som sagt jag hör mig av när det är dags att ta hem en liten rackare ;)

pigelina
1

Hej! Jag har en hona som ska få ungar om 4 dagar. Ungarna kommer förmodligen få färgen havanna. Det är lejonhuvade kaniner. Jag bor i rävlanda.

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Peak303
0

Jag har 3 ungar tillsalu ff. 
2 hanar och en hona, de är Lejonhuvade dvärgvädurer (dock inte renrasiga) De finns nere i Skåne Utanför Helsingborg.

De är sin pappa upp i dagen, lika charmiga och lika kelna, hoppar gärna upp i ens knä och sitter där när de är ute och springer i hagen.

Ena hanen på bilden lille Torrox.
Mer kan du läsa om de på min hemsida www.Snowflakeskaniner.tk
Där finns även fler bilder samt bilder på de andra 2 ungarna León och Valencia. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

HolyFuck
0

Hej! Jag har ett omplaceringshem i Göteborg, där det alltid är väldigt olika kaniner inne. Har just nu dvärgvädur, hermelin och lejonkorsning. :) Men fler kaniner är också på väg in.

BusBella
0

Kommer para så fort vi har hittat köpare, har en köpare redan men behöver några fler. Finns dock i Märsta nära Stockholm, men transport kan gå att fixa.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

rabzzit
0

Jag har 2 lejonkillar här hemma. Kan dock bara ordna transport till stockholm eller till göteborg den 13 sep(vilket jag antar är för tidigt? ).

Bild på Funi

Elin.

Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.

rabzzit
0

Och en på Avicci "nalle "

Elin.

Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.

Peak303
0

Bara 2 kaninungar kvar, 2st pojkar.
(#14) Bild på Torrox :D
De är 7 veckor på tisdag :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Zekaan
0

Taack alla för vackra bilder, och ännu meer valmöjligheter mellan kaniner :D
Men det är så att tiden är inte riktigt inne än. Ska kolla runt efter burar, och sen så kommer jag helt enkelt att meddela dom som är lite närmare.

Ännu ett tack för att ni tog tiden att svara :D

Zaran
0

Hej! 

Jag säljer renrasiga lejonhuvade kaninungar. En liten privat drivande kaninuppfödning. Bor 15 min från skene. Har en svart lejonhuvad kaninunge till salu. Nu.  Vid intresse meddela mig via fb.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008363646846

Itchy
1

#21 du inser att tråden är skriven 2011 va ?

You can't spell Bitchy without Itchy

[Sockertoppens_kaniner]
0

#21 Kolla datumen!