Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 763 ggr
[Sockertoppens_kaniner]
3

(S) Två fina tjejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Nu är det bara två underbara honor kvar ur Drinkkullen! Det är Rainbow och Tequila Sunrise som forfarande letar egna hem. Båda är väldigt sociala, snälla och otroligt söta! :) Mamman är en renrasig lejonhuvad och hon tyckte att vildkaninen Kim skulle bli en bra pappa. ;) Även fast kullen inte var planerad så är jag glad att dem föddes. Alla ungarna har fått egna personligheter och är väldigt sociala och nyfikna. Överst på bilden är Tequila Sunrise. Hon har färgen viltgrå med bruna ögon. Hon är min lillasysters favorit! Underst på bilden är Rainbow. Hon har färgen viltgrå wienertecknad med bruna ögon. Hon gillar att sitta på armen och ha lite koll över syskonen. Vid flytt har ungarna med sig: * Köpeavtal (skrivs på vid hämtning) * Skötselråd * Övergångsfoder * Informationspapper om kaninen och dess föräldrar * Livslång support Vid flytt är ungarna: * Väl hanterade * Könsbestämda * Kloklippta * Bettfelskontrollerade * Checkade av oss tillsammans Ungarna kostar 150 kr/st och finns i Getinge - Halland, men transport kan diskuteras. :) www.sockertoppens-kaniner8.webnode.se

[Sockertoppens_kaniner]
0

Putt

[Sockertoppens_kaniner]
0

Putt

[Sockertoppens_kaniner]
0

Båda är väldigt sociala och perfekta familjekaniner! :)

[anonymie12]
4

Libertine och strawberry är världens mysigaste och bästa! 😊 Till ALLA som har möjlighet! köööp mina härliga tjerjers systrar!

[Sockertoppens_kaniner]
0

#4 Gullig du är Norna! Kul att du trivs med Libertine och Starwberry. ☺️ Det kommer en familj i morgon som ska kolla på Rainbow och Tequila! 👍

[anonymie12]
1

Kul! Hoppas de vill ha dem! I början var mina tjejer lite spralliga men nu låter de en göra vad som helst med dem!

[Sockertoppens_kaniner]
0

#6 Så skönt! :)

[Sockertoppens_kaniner]
1

De båda tjejerna är nu tingade! :)

[anonymie12]
0

När blir de hämtade?

[Sockertoppens_kaniner]
0

#9 Om ca 2 veckor. :) De ska bygga klart buren innan de hämtar dem.

[anonymie12]
1

Ok!

[anonymie12]
1

Libertine och strawberry somnade i mitt knä idag!

[Sockertoppens_kaniner]
0

#12 Åh, vad gosigt! Roligt att höra att det går bra med dem. ☺️

[anonymie12]
1

Ja de är så söta när de sover!