Kanin iFokus

Kanin

Etikett: tävlingar-och-lekar
Läst 1174 ggr
ninen DH
4

"Dressyr" tävling?

Hej! Något jag länge saknat är "dressyrtävlingar" för kaniner. Vad tycker ni om att starta en? Tänkte då att man helt enkelt tävlar mot varandra i olika svårighetsgrader beroende på hur många och svåra tricks kaninen kan. Vad tycker ni, och isånnafall vart? Själv bor jag norr om Stockholm. Hur många skulle vara intresserade av något där?

imsuchadiva
0

Hur skulle en sån tävling gå till? :) när något säger dressyr så tänker jag direkt på hästar :p

Fiona1234
0

Tänker samma som #1 😉

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

ninen DH
0

#1 #2 Haha, jag hittar inte riktigt rätt ord för det men en tävling om hur duktig ens kanin är på tricks. Man får då fel för hur många ggr kaninen inte lyder, och bonuspoäng om kaninen gör det utan så mycket hjälper som möjligt.

imsuchadiva
0

Typ en tricktävling alltså? :)

ninen DH
0
[SisselaJ]
0

Hade varit kul, men första tanken var att det kanske inte finns lika många trick-kaniner som hoppkaniner? ;) 
Jag hade gärna varit med, men lite långt att åka!

ninen DH
0

#6 Nej absolut inte! Därför jag frågar runt lite eftersom det skulle varit kul :)

puzzelface
0

Agility typ :D

Bor långt ifrån stockholm, annars hade jag gärna varit med!

Cotast
0

Agility eller rallylydnad tror jag skulle vara en kul grej att starta. 

Jag själv & en god vän till mig klickertränar en del och ninerna blir bara smartare & gladare av det👍

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Clara Maria
0

Låter jättekul!!

Clara Maria
0

Låter jättekul!!

claravincent
0

Låter kul! Dock bor jag långt bort ifrån Stockholm :/

Kanin Love
0

Låter kul men jag bor för långt bort:(

kanin och häst
0

Låter bra, mina kaniner är jätteduktiga i klickerträning! Bor dock i Finland

Ett liv utan djur är inte värt att leva

kanintok
0

Jag bor också norr om Stockholm och skulle mer än gärna vara med med nån/ några av mina! Låter super kul :).

hannis :)
0

Skulle va jättekul för mig och min tuss! :) Bor Dock i Finland så de är en bit att åka

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

Twix*
0

Vore otroligt kul om det någon gång skulle bli en "riktig" tävling som ALLA kaniner kunde delta i oavsett om de har stamtavla eller ej :D

Om det finns många med kaniner lokalt som skulle vilja pröva klicker så kan man ju starta en egen liten klubb med tävlingar ;)