Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1775 ggr
Lolitas
0

Bara en liten kille kvar nu!

Nu finns det bara en unge kvar i kullen mellan Giza och Axl Rose. Den lilla pojken är idag 3 veckor gammal. Till färgen är han vilt zobel brokad, en ganska ovanlig färg. Han har en snygg högrest kropp och ett otroligt sött ansikte, med söt bred panna. Pojken är mycket busig och är alltid först ut när man kommer ut på balkongen o väcker dem. Han sitter inte still mer än ett par sekunder utan spenderar dagarna med att göra HÖÖÖGA glädjeskutt. Han är även bland de största i kullen.

Intresserade: 3

Mamma till den lilla fluffbollen är Polstjärnans Just Cute, medelsvår i rak, lätt i krok med en pinne. Pappa är den mycket populära Axl Rose, en siamesfärgad grabb som är svår i rak med 1 pinne, medel i krok med 2 pinnar ej elit i höjd och längd med 2 pinnar i längd. Pappan hoppar 65cm högt och 180cm långt utan större problem.

Planerat pris för lillkillen är 450:- han säljs då med sedvanliga papper samt en hel del andra saker.

Jag ser helst att du som lämnar intresse är intresserad av Kaninhoppning och håller på med det, eller komma bli aktiv inom det.

Kontaka mig Elina här eller via mejl obeskrivbar@hotmail.com vid intresse.

Kram Lolitas Kaningård

Syskon:
Lolitas På Drömmens Vingar "Mira", viltsiames, hona *STANNAR*
Lolitas På Förtrollade Vingar "Teos", siames, hane *TINGAD*
Lolitas På Sanningens Vingar "Zorba", vilt zobel brokad, hona *TINGAD*
Lolitas På Viljans Vingar "Laban", svart brokad, hane *TINGAD*

Jojsan
0

naw vilken sötis.. vill verkligen skaffa en hoppkanin.. :/

hoppas han får ett bra hem :)

KvirrZ
0

Han är verkligen urfin! Hoppas du hittar ett bra hem åt honom :)

- Mvh Emma

johanna_loveAnimals93
0

Åh vilken sötnos :) Hoppas att han får ett bra hem!

Tindra1
0

Är han en hermelin????

Mysofi
0

Åh, jag vill jättegärna ha en hoppkanin, men tror tyvär inte att jag får för mamma och pappa :(

KvirrZ
0

#4 Det är en korsning

- Mvh Emma

Jennie104
0

Jag är Intresserad!

:D

Lolitas
0

SÅLD!