(S) D.Vädur m. Stamtavla
Finns det verkligen ingen som kan ta hand om Knut?
Han finns i Göteborg, Björkekärr.
Dom har nyligen renoverat min lgh, och den ytan han var van vid (innekanin) finns inte längre. Vill att han ska kunna vara ute och skutta omkring som innan. Så finner ingen annan utväg än att låta någon annan ta över honom, då hans nya utrymme är alldeles för litet.
Han är 3 år och hur tam och go som helst. Renrasig med stamtavla, dock aldrig ställt ut honom. Rumsren, kelig och nyfiken på allt. =)
I köpet ingår hans 120x60 bur, 1 bal med spån, hö, klosax, matskål/vattenflaska, stamtavla och hans Oxbow pellets (som han gärna fortsätter äta).
Kan även skicka med en äldre bur (100x50) om så önskas!
Knut, som han är döpt han till, säljs för en symbolisk summa på 200 kr då hemme tär det allra viktigaste! Vill att hanska komma till någon seriös, och som kan ge han rejält med inomhus vistelse och ompyssling.
Självklart går det ju att konvertera om honom till utomhus-kanin nu under sommaren, bara man vet vad man gör så. =)
Tror jag fått med det mesta nu, det är bara fråga om ni undrar över något.
MVH Christian
Borde du inte skriva vilken yta du har nu? Om du vill att köparen ska erbjuda honom större än så. :)
han är så fin och söt:) hoppas han hittar ett nytt och bra hem!
#2 Innan renoveringen hade han både köket och hallen, och insikt till "vardagsrum/sovrum" genom grindar i dörröppningarna. Nu har han bara köket, och ingen insikt till rummet. Så det är egentligen inte ytan som är det största problemet, utan tillvaron. Då dom rivit nästan halva väggen kan jag inte ha någon grind längre, så jag har lagt en hylla över golvet istället. Så det är lite av en hinderbana här hemma. Skulle gissa att köket ligger på ca 3x1, plus att buren står på den ytan.
Hej! Jag tar gärna hand om Knut :) Har gott om plats för honom både inomhus och utomhus. Hälsningar Sigrid
#5 Sigrid_1
Skickar pm =)
Vad har han för färger i stamtavlan :)
#7 LIMOUSIN
Moder: Madagaskar
Fader: Viltgrå Manteltecknad
Knut: Viltgrå
Kan kolla ännu längre bak sen när jag är hemma.
Putt!
Fortfarande inget intresse?
Vad hände med #5? Ändrade hon sig? :(
#11 Sockertoppen_kaniner
Verkar så =(
Finns Knut fortfarande kvar?
Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU
#13 Cotast.
Ja, han finns kvar! Skickar ett PM.
Hej! Har skickat PM till dig :) (skrev på din andra annons också för vet inte vilken som är mest aktiv)