Vad betyder er kanin/kaniner för er?
Min Tassen kan jag inte klara mej utan han har blivit min djur halva. Känna hans lena päls får mej att bara le då klappar hjärtat för han . Är lycklig än att jag fick min goaste älskling till kanin
De betyder mer än allt❤️
Kul, älskar kaniner.
Underbara sociala djur, som är billiga i drift.
Sköter sina behov om man vill på rätt ställe och göslen är långtidsverkande och funkar bra till grönsakerna.
Att har man både en hona och en henne kan avkastningen gå till att mätta.
Sociala, trevliga djur som lämpar sig till så himla mycket :)
Går bra att träna, alla har sin personlighet och att ha en hel flock i ett litet habitat är som att ha ett akvarium fast enormt mycket intressantare. Kan titta på dem i evigheter. :)
De betyder också nyttig mat utan onödigt lidande, och ansvar. Ansvar för att de ska ha det rent och fräscht, hålla sig friska, trivas, foder, vatten, Motion och social stimulans. Kontrollera att de inte skadat sig och se till att de inte lider om de har skadat sig - antingen genom vård eller den där trista biten som nog ingen tycker om, och som man inte vänjer sig vid ens om man har dem för mat på bordet.
Vardagen med kaniner är mycket mer givande och rolig än vardagen utan dem.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag älskar mina kaniner. De får mig att må bra, både fysiskt och psykiskt. De får mig att känna mig stolt, att jag kan ta hand om djur så bra. Att de mår så bra i min ägo.
De betyder verkligen massor för mig :)
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
Dom betyder allt för mig. Om jag är ledsen går jag till dom. Så dom hjälper mig att må bra.
Det enda husdjur jag kan tänka mig!
Hon betyder otroligt mycket för mig trots att jag haft henne i endast 1 vecka. Men jag får alltid starka band till mina djur och jag skulle aldrig någonsin klara mig utan dem! Och just Selma (kaninen) passar mig så fruktansvärt bra och hon är mycket trygg/lugn/vänlig trots att hon bara är 9 veckor gammal. 😍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Min kanin är mitt ALLT! Jag ÄLSKAR henne!!!😍❤️🙂
Mina kaniner är mitt ALLT! När man är ledsen finns de alltid där! Bästa kaninerna som finns, enligt mig! ❤️
De bästa vänner jag haft, de snällaste som finns, när jag är ledsen så slickar dom och puttar på mig, när jag är arg förstår de att de inte ska bråka, när jag är glad busar det, ja, livet skulle inte vara värt att leva utan dem!
Ett liv utan djur är inte värt att leva
De betyder så otroligt mycket för mig! Jag blir så fruktansvärt stolt hela tiden och att kunna ta hand om dom och veta att de har det bra, då är jag lycklig!
Jag älskar mina kaniner. Alla fyra!
Dom betyder allt för mig! Jag har ingen riktig "mäniskobästis" så dom fick bli mina bästisar istället. 😛
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson