Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 335 ggr
[moapetrova]
1

Ditt favorit minne?

Vilket Ă€r ditt favorit minne med din kanin? đŸ˜ƒ 

Mitt Ă€r nog ganska löjligt men det var första gĂ„ngen hon satt i min famn dĂ„ hon nĂ€stan somnade â€ïž

NinaLotta
0

Det Àr nog med en av mina hermeliner hon blir 10 i Augusti! En dag nÀr jag börja borsta henne sÄ slickade hon pÄ mammas hand sedan pÄ min. TÀnk inte en enda gÄng innan pÄ 10 Är men nu:D Jag var vÀldigt glad dÄ! Sen sÄklart nÀr jag hÀmtade mina kaniner har 6 stycken nu. Finns sÀkert fler men det var vad jag kom pÄ nu:)

Yawwisen
0

Haha, samma hÀr! (#0) Minns sÄ tydligt nÀr den svarta kaninen jag höll i hos uppfödaren somnade i min famn, idag, ca ett Är senare, betar hon lugnt hemma hos mig, och Àr betydligt mycket större xD! Ja annars Àr nog mitt bÀsta minne nÀr vi tog 2 pinnar pÄ hennes lÀtt-debut! Vi blev 1:a och 2:a (det var tvÄ lÀttklasser). Var sÄ sjukt lycklig! Hade vart nöjd om vi tagit igenom oss banan pÄ en nÄgorlunda tid och 7-8 fel, hahaha! :)

[oroligkaninÀgare]
0

Kommer ihÄg nÀr Tassen började vara min kille dÄ mattes va helt lycklig över att fÄ han sÄ gosig och tam mot mej utan att bitas pÄ allt som heter klÀder. Nu Àr han vÀrldens kelgris men lika busig kille Àn!

[moapetrova]
0

Vad fina minnen alla har đŸ™‚ Ă„ven sĂ„ smĂ„ saker som i mitt fall att nĂ„gon somnade i famnen kan vara sĂ„ speciellt â€ïž

[oroligkaninÀgare]
0

Det kommer komma mysiga minnen hela tiden ;) Sen ett minne till det var nĂ€r han började Ă€lska att ligga innan för tröjan och mysa var faktist denna vecka ❀

[Lollo 97]
0

Hm.. Mitt finaste minne var nog nĂ€r jag min bĂ€stis och resten av familjen var pĂ„ picknik i skogen. dĂ„ hade jag med mig min frasse hona. SĂ„ hade vi bullar med oss och hos förra Ă€garen fick hon onyttiga saker. SĂ„ hon gick fram till pĂ„sen vi hade bullarna i och stoppade ner huvudet i den 😃  Alla skrattade. Hon var en riktigt snĂ€ll och hĂ€rlig kanin. Jag saknar henne sĂ„ ;(