Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 925 ggr
Cotast
2

Hem finnes

Då min lilla plutt Hope gick bort nyligen så öppnar jag portarna för att ta emot en ny kanin. Helst hona då jag tror gruppen jag har nu skulle må bäst av det, alt kastrerade hane/hane som jag själv tar för att kastreras. 

Ålder, färg, härkomst, tidigare hem, mentalitet, pris, m.m. spelar ingen roll, men  jag ser helst att det är en kanin som verkligen måste ha ett nytt hem omgående. 

Jag finns i Göteborg men kan säkert lösa transport landet runt. 

Tipsa mig gärna om kaniner som verkligen behöver ett nytt hem så ska jag se vad jag kan göra.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

VildaVittra
0

Jag har två sachsengoldtjejer som bor ihop men som det inte klickat mellan mig och dom utanför Uppsala (de litar inte på mig). Men de säljs som par i så fall.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[AnimalLover1]
3
zezagena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har dessa två tjejer som letar hem då de ej används i Avel sedan 1 år, kan säras på om du endast önskar en, det är två busiga pigga dvv- "gräv-maskiner" som gillar uppmärksamhet - mor (viltgrå) o dotter ( rexad gul/svart ) 3 resp 2 år.  Finns dock i Sthlm men transport kan nog lösa sej om vi vill.   Symbolisk summa på 150:- inkl rymlig transportbur 😉

Cotast
0

Jag vill bara tillägga att jag inte är ute efter en kaninunge.

Ni som kontaktar mig via PM om att ni har kullar planerade/har kaninungar undanbedes då jag inte är intresserad av dessa. Inte i första hand.

[hannaaeeriksson]
0

Jag har en blandis-tjej på 8månader, svart Wienertecknad (men endast något vitt hår) Jättego tjej :) Finns i Göteborg! PMa mig eller maila hannaharpalt@hotmail.com om det är intressant! :) Du kan ju självklart kolla på henne samt mamman och syskon innan du bestämmer dig :)

[Chanel-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två fluffiga kaninhanar som börjar bli stora, 10 veckor idag. Finns nära Göteborg.

[Chanel-]
0

Oj, såg nu att du inte är intresserad av ungar, så du får bortse mitt första inlägg. :)

[[Rabbitsforlife]]
0

Jag har en hona som jag letat nytt hem till ett tag nu. Hon är snäll men vi passar inte ihop överhuvudtaget. Hon är 1 år gammal standardrex hona. Du kan ju skicka pm om det är något som skulle vara intressant.

[Linneamattiasson95]
0

Jag har två kaniner som verkligen behöver ett nytt kärleksfullt hem. Då mina bostadsförhållanden ändras. Jag flyttar redan nästa måndag om inte tidigare. Så dem behöver verkligen komma till ett nytt hem. Den ena heter arashi och är 3 månader. Hon är en lejonhuvad dvärgvädur i färgen viltgul manteltecknad. Mika är 7 år och på grund av sin ålder ännu svårare att hitta ett nytt hem till. Hon är lejonhuvad och svart. Arashi är busig , full av liv och väldigt framåt medan mika gillar att kela och ta de lugnt! Du kan väl pma om de låter intressant.

[Linneamattiasson95]
0

Du behöver inte ta båda om du inte vill.

dorishermelin
0

Hej. Det är en tjej som har en dvv hane på ca 1 år som jag vet letar ett nytt hem. Han är snäll och trevlig dock något skygg mot nya människor då han haft det väldigt dåligt innan han kom till henne. Pga olika omständigheter så bor han tillfälligt hos mig.

pigelina
0

Jag har en vit rödögd lejonhuvad kaninhona som hemskt gärna vill ha ett nytt hem. Hon är född 3/4 och är snart alltså 4 månader, Jag bor utanför gbg och kan fixa nya bilder på henne om du är intresserad.

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Cotast
1

Tråden kan låsas då det kommer hem en liten tjej till mig nu i veckan.