Snabbfråga - Altas 10 elr 20?
Var just på Ullared och såg Atlas transporter, såg ut så iallafall, och köpte såklart, det fanns en liten storlek och en stor, tänkte köpa den lilla då jag trodde det var Atlas 10, då sa pappa att kaninerna säkert inte får plats i den så jag köpte den stora, nu när jag kom hem mätte jag den då den är skitstor och knappast kunde vara en 10:a, den är ungefär 56*35*32 cm i längd*bredd*höjd. Och på gnagarbodens sida står det är 10 är 48*32,5*29 och 20 är 58*37*32. Priset var samma som 10:an och vikten också, men jag har köpt en 20:a? Vill ju gärna veta vad jag har köpt :S Ni får jämföra med väskan xD
Jag har en atlas 10, mina kaniner får utmärkt plats i den.
Låter som en 20a du köpt?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du har köpt en stängd 20a
Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU
Jaha okej, det var ju en liten besvikelse, jaja jag såg det ju men den var inte ihopbyggd där så jag visste inte hur stor den var exakt, annars skulle jag köpt en 10:a :/ Men aja, går ju lika bra med en 20:a, hade tänkt gå en km med Skutti den till skogen… Typ 5 kg… Hehe Men det står faktiskt att en 10 väger 1,4 och denna väger 1,3.. ?
Jag har mina kaniner i Atlas 10 och de får plats utmärkt. Det låter som att du köpt en Atlas 20😊
Atlas 20 väger över 2 kg. Du har en atlas 20.