nygammal medlem
Hejsan!
Jag har varit medlem här förut men gick sen ur då jag tyckte jag var med på för många sidor som jag ändå inte hade tid eller ork att kolla. Men nu kommer jag snart bli med kanin så då vill jag ju bli medlem igen förstås!
Det verkar vara en väldigt aktiv sajt det här. Ska bli kul att läsa massa roliga o intressanta inlägg.
Har haft kaniner förut men min sista dog för 8 år sen eller nåt. Men nu snart blir det alltså en ny kanin igen! Det är en avlivningshotad kanin som jag beslutat mig för att ta hand om o det ska bli så kul. Jag vet ju hur underbara kaniner är!!
Välkommen tillbaka :)

vad snällt av dig att ta hand om sånna kaniner, välkommen tillbaka.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Välkommen tillbaka, jättebra av dig att ta en avlivningshotad kanin :)
- Mvh Emma
Välkommen hit igen! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Välkommen! Så bra gjort av dig att ta den kaninen=)

Välkommen tillbaka!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Så kul att du kommit tillbaka
Välkommen tillbaka dåå ;)
Välkommen :))
Hejhej ;D

Välkommen tillbaks:)
Tack!!
Imorn flyttar kaninen hit. Spännande! Han är en svart liten hermelin-typ på 4 månader.
Välkommen tillbaks! :)
Oj så kul att han kommer! , Lycka till med honom :)

Välkommen tillbaks!

Jag tycker det är jättevänligt av dig att ta hand om en avlivningshotad kanin och jag håller absolut med din när du säger att kaniner är underbara.
Men.. Välkommen tillbaka och hoppas du trvis här!
#12 så kul:):) hoppas att vi kan få en bild då:)
Ska lägga in foto här imorgon. Han är verkligen helt underbar! Så söt o gosig o trevlig o kelen o mysig.
Han har ett bettfel så tänderna har fått klippas på honom med jämna mellanrum. De är raka o fina nu men de går ihop, inte bakom/framför. Får se om jag får fortsätta klippa dom eller inte. Jag visste om det innan jag tog hand om honom.
Aron har jag döpt honom till. Min underbara svarta hermelin (eller hermelin-korsning.)

Välkommen tillbaka:)
Gud vad Aron var söt XD
vad kul att du kom tillbaka :D
Han är så söt :D
- Mvh Emma
Tack. Ja, visst e han söt. O underbart kelen!