Vad använder ni för transportbur?
Vilken transportbur har ni? Hehe xD Länka gärna till vart man kan köpa ifall du köpte via internet :)
Har två stängda Atlas 10 (använder bara en) och en Atlas 20 open, den ena tian köpte jag i djuraffären och den andra har jag vunnit på kanninhoppningen. :) Tjugan köpte jag här: http://www.gnagarboden.se/kanin/atlas-20-open Glömde skriva att jag tycker att Atlas 20 open är bäst! ;)
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Atlas tior. Har både öppna och stängda.
Använder min transportlåda mycket ("utställningslåda"), gillar att inte behöva bråka med kaninerna för att få ut dem, alla mina vill inte självmant komma ut på en ny plats. Har tänkt att köpa mig några Atlas 10 open också men har inte kommit mig för (än).
Okej, men vad är skillnaden mellan 10 och 20? Att 20 är större? :)
#4 Ja, dom är större.
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Har någon denhär? Tycker ni den är bra? Letar transportburar förfullt nu, jag vill ha någon med taklucka och sidlucka men har ändå fastnat för denna, fast vet ni någon som både har tak och dörr? http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/leksaker_transport/transportburar/249873
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Atlas 10 och 20 Open. Kommer aldrig att använda någon annan slags transportbur. Köper dem på Gnagarboden. Har ett par Atlas 10 Open Vision också, men pga det extra gallret blir de onödigt tunga. Köpta från Teddytassen.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
En fråga, varför är altas 10 så bra? Asså jo jag förstår att den är bra men typ alla tycker om den haha xD
#10 dem går att stapla på varandra, det gör att man kan få plats med många burar i bilen till tävlingen.
HAHAHAHAHAHA…..
Jag gillar inte såna utan tak, tänk om kaninen inte vill komma ut?
#12 Bara att ta ut den 😉 Eller ta bort överdelen på transporten, superenkelt på atlas 2 och den andra jag länkade till tycker jag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Atlas 10 är så populära för att de stängda går att stapla på varandra vilket är smidigt när man packar en bil eller åker kommunalt. De öppna Atlas 10 är populära för de går att ta ut kaninen utan att stressa den plus att de får in lite ljus i transporten samt då även mer ventilation. Just att 10 är mer populära än 20 är pga att är mindre och helt enkelt smidigare. Sedan är dessa transportburar av bra kvalité och håller länge.
Aha okej.