Söker akut hem *Falkenberg*
Söker nu ett akut nytt hem till mina två favoriter.
Jag skänker bort mina två kaniner som fyller 1 år i Oktober.
Helt underbara och älskar att gosa samt dom älskar småbarn.
Dom gillar också att springa i koppel samt är dom väldigt duktiga på att hoppa då deras pappa var en liten tävlingskanin.
Men min tid räcker tyvärr inte till längre och jag tycker synd om dom när dom bara får sitta i sin bur dagarna runt. Jag vill att dom ska komma till någon som har tid till både gos och gå ut på promenader.
Det är två hanar, super mysiga är dom.
Både utebur och innebur medföljer, samt en stor spånbal.
Mer Bilder kan skickas.
Värda att se!
Akuuut!
Kan du skicka mer bilder?? :)
#VARFÖR så akut? ;)
Vad är det för ras? Var bor du? Hur gamla är dom?
Det är akut därför min tid inte räcker till. Samt vi ska åka bort under en längre tid, vill gärna att han ska ha ett mysigt hem då.
(Den lille vita finns inte kvar. Han avledd igår pga han smet från sin bur och vår katt jagade han så vi tror att han fått en hjärtattack.) Därför vill jag också hitta ett så snabbt hem som möjligt till den bruna för man märker att han saknar sin bror och jag har inte tid. Helst till någon som redan har kanin så han inte blir ensam.
Mamman var hermelin, pappan va dvärgdur.
Han är ungefär ett år.
nej gud vad synd om den vita:( hände exakt samma sak med min hermelinkanin, hon smet från sin bur och vår katt jaga henne fast vår katt fånga henne också:(
Ja, de va verkligen inte kul. Beklagar din kanin! Men just nu är det viktigt att hitta någon som kan ta den bruna.
Var i Falkenberg fins han? Bor i slöinge nämligen
har du någon bild?
såg bilden nu:)
Han finns i Vinberg, skicka gärna pm så kan vi ta det på telefon :)
Är han kastrerad?
Mvh/Ellen<3