var hitta du plastmattan? vad kostar det? (: har själv funderat på de men just nu så blir de vårtumsfärg tills jag hittar (:
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Tass, vill följa ^^
#8 bokmärk istället ;3
#9 min mobil vill inte göra det ;) det funkar inte alltså..
#10 aha okej ;)
Spännande! :D
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Gud vad snyggt.
Vad är det för galler? Var är det köpt? :-)
arligt talat! vilken super bur!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
ååh, önskar jag också kunde bygga en sån bur. :o
#24: Kan du skriva produktnamnet istället? För när jag söker på hemsidan på just trådhylla så kommer enbart en mycket mindre variant upp.
Tassar här!
Najs alltså! Här måste tassas ;D
//Joanna
#36: Tackar.
Ååååååh vad fiiiin! jag kan ju få den av dig! ;)
Bacon, svaret är bacon.
Tass ,
Verkligen fint !
Nu vill jag med bygga en bur ! 
#42 Nej, jag ska ju få den!
den där bilden med rökningen menar dom nog att man ska ''slänga'' ciggen där hehe :)
TASS
Fint :D
Du råkar inte sälja kaninburar? :)
Var finns du? :p
Vilken stad? hahah :p
Lyxlya! 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Synd att du inte säljer burar! :)
#63 Okej :)
fin :O jag behöver oxå en ny (ute)bur"!!!!!!
hehe pkej ! :)
Jösses vilken fin o häftig bur! Har faktiskt aldrig sett någon som byggt en bur på "detta sett" tidigare. Men det blir riktigt grymt. :D
Hade det inte varit för att jag hade tummen i handen skulle jag lätt försöka mig på att bygga något eget :)
Hälsningar Emma! :)
fast jag måste fråga, du ska väl lägga strö i resten av buren också? för vanlig våtrumsmatta lär ju bli ganska halt så de inte vågar hoppa upp och ned i buren samt väldigt hårt att ligga på
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#75 Jag är inte säker, men finns det inte sådana mattor som inte är hala, för min mamma har någon slags matta i sitt kök som är jätte "trögt" (hur säger man, det är inte halt i alla fall), men det kanske är som det blir när det blir slitet? Äh, jag vet inte..
Hälsningar Emma! :)
#77 Guud så söta! 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
så söta. dom ser så söta ut när en är svart och en vit. toppen bur :D spännande att följa
hälsningar cornelia med kanin och hund
(har bara haft den i en dag)
Wow:o
Jätte fin bur, verkligen!:O Och supersöta niner :3
Jösses en sån händig karl! Vart hittar man såna som dig? Ikea eller? ;)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Tak för idén med hyllan/avsatsen till övervåningen!! Håller på att planera burbygge med, fast inte förrän i vår/sommar!
Väldigt gammal tråd men jag gör ett försök! Den där plastmattan, är det någon som har en länk till den eller vet vad den heter? Jag ska börja bygga bur snart och har hittat allt förutom vattentät matta som man kan ha.. Funkar det med vaxduk annars? Haha.
#87 Gå in på en vanlig färgaffär som har tapet osv och fråga om en våtrumsmatta, alltså en golvmatta som ska vara i badrum. Berätta vad du ska ha den till så kanske de har en spillbit som är nog stor som du kan få billigare.

jobbigt i början - men jag överlevde! :)

har inte tid!..