Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 373 ggr
moamedkaniner
0

Kaninintresserade i uppsala?!

Hej! Jag är (snart) nybliven uppsalabo, 24 år och allmänt trevlig tjej! Intresserad av kaniner. Skulle vara kul om de finns någon likasinnad i uppsala trakten! Kanske utbyta kaninpassning osv. Har två underbara kaniner på 14 respektive 9 veckor till sällskap - kel :) - Läs mer på min sida

Allt gott!
/ Moa

tussen12
0

finns en bra grupp på facebook, allt om kaniner heter den :)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

moamedkaniner
0

#1 Åhå! Tack, Ska Kika in den! :)

Allt gott!
/ Moa

sfut
0

Jag bor i Uppsala sedan hösten 2013 och pluggar men just nu är jag hemma på västkusten hos mina föräldrar. Jag har tre kaniner som jag hopptävlar med. 

Är du sugen på att testa hoppning så är Uppsala läns kaninhoppare en jättemysig klubb! :)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

moamedkaniner
0

#3 Vad spännande! Bor kaninerna med dig i uppsala? Aldrig sysslat med hoppning men efter att ha kikat in på din blogg så blev man ju lite intresserad!

Allt gott!
/ Moa

sfut
0

#4 Ja, kaninerna bor med mig i mitt lilla studentrum. 

Det är jätteroligt :)

www.hoppfullt.blogg.se

moamedkaniner
0

#5 Åh! Funkar det bra? Kommer bo som inneboende i en villa där kaninerna också kommer bo, det är en källarvåning men relativt stora fönster så hoppas de inte kommer bli ett problem. Har du något bra tips? på veterinär i uppsala? :)

Allt gott!
/ Moa

sfut
0

#6 Ja det funkar toppen :)

Det låter jättebra, blir nog super!

Jag har mest varit hos Marianne Tornvall på Mälarens smådjursklinik. Hon är jättebra och det går att ta sig kollektivt även om det kan vara lite knöligt. Sen har jag vart lite på UDS också (ja det har varit mycket skador i år, ingen aning om varför) eftersom jag bor fem min därifrån och de var helt okej men halvbra på kanin.

www.hoppfullt.blogg.se

moamedkaniner
0

#7 Okej, har upplevt samma sak i nyköping hos veterinären jag gick till tidigare, ej så bra på just kanin och hade dessutom en Medarbetare som var allergisk mot kanin så svårt att få tid och fick vänta ute och "kasta oss in" i undersöksrummet sen, haha. Men sen hittade jag vettris och trivs jättebra där. Jag ska kastrera min hane, och överväger att göra det i nyköping ändå. Vill ju dock hitta något i uppsala som jag tycker funkar! :) har också haft otur med just veterinärbesök iår!

Allt gott!
/ Moa