Belgisk hare bortskänkes
Nu måste jag få bort min belgiska hare hona utan stamtavla på grund av att jag ska börja avla med Lejonhuvade kaniner. hon är 4 år gammal och säls utan bur man får med foder hon har haft en kull tidigare och alla ungar överlevde hon är en bra mamma här kommer en bild hon är kaninen längst åt höger den här bilden togs på början av januari
bor utan för Umeå kan fixa trans… till Norrbotten
Är de inte otroligt små burar för så många kaniner??
#1 ja.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#2 Vi kan dock inte veta måtten eller om burarna är anslutna till t.ex en Hage. Kan kanske vara luckor i golven som vi ej ser pga kaninerna i vägen.
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#3 nej såklart inte,men vi ser ju hur stora själva de burarna är. och om det skulle finnas en till anslutningsbur,varför är då alla kaniner i dom här burarna? men vi vet ju inget:/
// Linah
Gerbilsidan
#4 Matdags kanske? 😎
#5 haha kanske;)
// Linah
Gerbilsidan
synd att ni inte fanns i skåne,
Belgisk hare?😂
Haha, bästa bs jag hört på länge😂
Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU

det ser iaf inte ut som ngn belgisk hare ngnstans :P
You can't spell Bitchy without Itchy
Belgisk hare eller en fransk vädur korsning? Du får nog googla lite och se vad som är vad 😉
Dessutom är det extremt omoraliskt att sälja en kanin bara för att kunna köpa en annan. Djur är inte leksaker som går att byta ut så fort något nytt kommer ut.
Jag tycker verkligen inte att du ska avla på något djur överhuvudtaget.
Edit: Haha, jag var tvungen att undersöka dig lite närmare. Det märks att du säljer djur från två olika konton. Väldigt seriöst av dig.
#10 ja i dvärgvädursannonsen var det ju samma burar till och med:P
// Linah
Gerbilsidan
Hur många kaniner har du tänkt att sälja egentligen?
Detta värkar konstigt :/
Får jag bara fråga, vart har kaninerna sitt vatten? Ser väldigt tomt ut!
Be the best version of you.
- Zoella
Det finns pm tjejer 😉
#14 oj sorry🤐 ska inte störas mer nu😊
// Linah
Gerbilsidan
Ett råd bara, skänk INTE bort kaninen. Risken för oseriösa köpare som tröttnar efter en vecka ökar något enormt, och även om dem låter seriösa på pm/mejl/SMS, så kan dom vara oseriösa i alla fall! Så skänk inte bort kaninen, ta minst 50 kr elr något för kaninen, jag är säker på att du vill att din fina kanin hamnar i goda händer! :)
#16 Håller med dig, men tyvärr låter inte säljaren i detta inlägg heller seriös. Hon har tydligen två konton där hon säljer kaniner på båda… :(

#17 och även hamstrar, och så säljer hon sina djur för att börja föda upp lejonhuvade 😡
You can't spell Bitchy without Itchy
#17 Mmm… Jo jag sa samma sak i ett inlägg häromdagen, minns inte vem det var men det kan ha varit hon fast på det andra kontot…;)
Man får väl inte ha 2 konton?
Nej, som jag sa innan så finns pm! Ser ingen mening varför ni ska diskutera om henne. Denna tråd är en säljes tråd!
Personen har inte 2 konton utan 3!!!!! Förlåt att jag kommenterar detta men det känns inte seriöst för 5öre.