Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 844 ggr
RebeccaDaisy
0

(K) Dvärgvädur rex hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag tidigare hittat riktiga pärlor genom köpes annonser här på iFokus, tänkte jag att när det nu är dags för en till tjej gör jag en annons igen. Jag söker en dvärgvädur rex hona, helst en unge då hon skall introduceras till mina andra honor. Alla färger är av intresse. Jag erbjuder ett mycket kaninvant hem, jag är inne på mitt nittonde år med kaniner, fick min första kanin när jag var fyra år. Alla mina kaniner bor frigående inomhus, honorna tillsammans och hanarna har sina egna utrymmen. Jag har också en fyravåningsbur som mäter 174 cm, för tillfällen när jag har kaninvakt, kaninungar eller inte är hemma, detta för att garantera kaninernas säkerhet. Under sommaren har jag flera betesburar för att dem skall kunna vistas utomhus när vädret tillåter. Alla mina kaniner är rumsrena och klickertränade. Hälsningar Rebecca, Krusätras kaniner

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Niniz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har dvärdvädur rex/liten rex ungar. Alltså ingen renrasig ddv men med rexpäls. De är 6 veckor och leveransklara när de är 8 v.  Mycket hanterade! Finns två mil från GK's Ullared

Skickar med en bild :) PM:a vid intresse :)

[Hallons]
0

Kolla med Louise! Hon har fin fina dvv Rex ungar till salu. Hemsidan: www.kringlanskaniner.weebly.com

zezagena
0

Oh är din pärla där viltbrun..? har oxå en sån i satinrex ;) Lycka till

Ninwe
0

Jag rekommenderar också Louise som i #2!

Hälsningar,
Ninni :-)