Hur är det på utställningar?
Ni som ställer ut, hur är det? Rörigt och stökigt? Hur lång tid tar det? O.s.v
Väldigt nyfiken, skulle gärna vilja prova någon gång 😊
En utställning brukar pågå mellan 9 och 15. Men dem kan pågå längre beroende på hur många djur som ställs. Jag tycker inte det är rörigt då det finns ju system man går efter. Vilket oftast är från Belgiska jättarna ner mot dvärghararna. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#1 ojdå! :o
#2 Okej, tack. Vad gör man då? Hur långt tid tar det för domaren att döma? (ung.)
#3: Att döma en kanin brukar gå rätt snabbt. På en utställning sätter man kaninen i buren som man blivit tilldelad och sedan väntar man på att kaninen ska bli färdig dömd. Men ingen får ju gå för ens utställningen är färdig. :)
-' Malin Hultman
#5: Haha perfekt beskrivning 😂
-' Malin Hultman
Man gör det ju så roligt som man själv vill! Sitter man i ett hörn och inte gör ett smack förstår jag att det är tråkigt, men pratar man med folk, tittar på kaniner med mera så går dagen alldeles för fort!
Okej, tack allihopa! Vad tar man med sig dit? Vatten och vattenskål, hö? Stamtavlan? :)
Jag gjorde LU som första utställning med min hare i år. Det var så kul! Som #7 skrev så blir ju allt vad man gör det till. Jag tog med mig vattenflaska, hö, lite pellets, matskål och stamtavlan :)