Söker en till bloggare!
Söker en bloggare till bloggen
hoppkaninen.blogg.se.
Dem enda kraven är väl att jag hälst vill att du ska vara 1minst 10 och högst 15. Ska ha möjlighet att skriva inlägg med bilder och text.
Och att du gör texten intressant inte bara :
Idag har jag hoppat *****
*Bild*
Vill helst att du ska vara aktiv och inte bara *lämna bloggen*.
Passar du in i min blogg?
Skriv i tråden!
putt*
#1 Tänk på puttandet. Man får inte putta samma dag man gjort inlägget, speciellt inte så tätt inpå 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Puttade fel inlägg (Ledsen).
Jag är 15 år och gillar att blogga, problemet är väl bara att jag inte hoppar med kaninerna… Jag antar att du söker någon som har en hoppkanin? Om inte så kanske jag skulle kunna passa. :) Brukar dock inte ha så mycket tid till att blogga under veckan utan skriver mest på helgerna under skolveckorna, men nu på sommarlovet lär jag ha mycket tid över. Jag har tänkt börja hoppträna någon av våra kaniner (gotlandskaniner) nu till sommaren, och kommer då kanske att bygga egna hinder och sånt. Kanske kan det passa på din blogg? Jag vet inte vilken typ av inlägg du vill ha, men jag kan kanske skriva om hur jag gör när jag börjar hoppträna min kanin? Kan nog skriva om det mesta som har med kaniner att göra (inte allt kanske, är fortfarande lite nybörjare :P) och om andra saker om det passar… Jag vet ingenting om Kaninhoppning, men rider så hästhoppning vet jag en del om och principen verkar vara ungefär densamma. Som du kanske märker gillar jag att skriva och skriver ofta rätt långa texter, så mina blogginlägg blir rätt långa de med… Så länge jag har något intressant att skriva om i alla fall. Och bilder lär det bli mycket av. :) Tycker du att jag verkar passa på din blogg så kan du skicka ett meddelande eller något. :)
Söker en till!;)
Putt.. c: