Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 697 ggr
RallyKanin
0

Skämer jag bort han? :S

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kanin Peppe är en jätte snäll kanin men jag undrar skämer jag bort han? jag liksom låter han gå i soffan och tar med mig han upp tll datan visar han i webben och ger han små godisar (dock inte för många) Han har en ute bur han har en vanlig bur (men det har nog alla ^^) och en flytt bur två koppel Hundra miljoner leksaker (XD) Tusen kramar och fler XD Och så är han en riktig latis (ibland XD) han får även springa i min säng….

Så nu får ni skriva om ni tkr han är bortskämd? (jag skrev detta hade inget att göra XD)

eller har alla kaniner de så? :S

se bild ^^

[Niike]
0

Ger du honom vanligt "människo-godis"?

RallyKanin
0

noppe

Tina-A
0

Jag tycker det verkar mysigt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Taci
0

Tycker inte det låter speciellt bortskämt, låter normalt ? :P Man ska ju umgås så mkt man bara kan med sina djur o se till att dom får det bra, å det kallar jag inte att skämma bort djuret :)

ciss
0

Tycker inte att det låter bortskämt. Dock borde du inte ge honom så mycket godis utan bara någon gång ibland, det är inte bra för honom.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Haha, då ska du se mina kaniner. Bortskämda som tusan ;) Har dem ute i sängen på kvällarna och delar små morotsbitar med dem :) Bella sitter helst på min axel när jag sitter upprätt och så har jag skålen så hon kan nå när hon sträcker sig.

Men Myran behöver jag en stooor skål. För hon ska minsann sitta i skålen medans hon äter ;)

Och leksaker har dem massor också! Älskar att skämma bort mina flickor :)

KvirrZ
0

Låter som ett jättebra liv för din lille ninis :)

- Mvh Emma

RallyKanin
0

#5 nedå ;)

#6 haha peppe brukar sitta på axelen när jag går :S

Jag skrev detta när jag hade tråkigt ;) hah XD

callo
0

Tycke rockså bara det verkar som han har ett bra liv med mkt uppmärksamhet och de är ju precis de kaniner ska ha:)

Vemsan
0

Här hemma är det nästan exakt lika dant, det ända som skiljer ifrån det du skrev är att hon inte har nån utebur(men kommer köpa till nästa sommar), och hon är inte lat ^^, Tycker inte att det är bortskämt.

Hälsningar Vemsan

RallyKanin
0

#10 ^^ hehe ne kanske nt :P