Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kullplanering
Läst 444 ggr
juliafrojd
1

(Intressekoll) Dvärgvädur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eneboängen's Muffin ❤️ Eneboängen's Lilja A'Palos andra kull är planerad för i år. En kull som vi ser fram emot oerhört mycket. I slutet av nästa vecka kommer denna PARNING mellan Eneboängen's Lilja & Eneboängen's Muffin att tas. Två mycket fina kaniner av rasen Dvärgvädur. Vi hoppas på mycket fina rastypiska ungar med ett bra temperament som lämpar sig för kel och Avel. Eneboängen's Muffin Muffin är så underbart snäll & mysig på alla sätt & vis. En kanin som alla drömmer om. Riktigt fin & som vet att han ligger mig närmst om hjärtat. Han kan mysa i timmar och då menar jag hur länge som helst. Har aldrig mött mig på en sådan sagokanin som Muffin & det hoppas jag på att även ungarna ärver. Han är den som springer lös på gården, följer springandes efter vart man än går och som gör allt man ber honom om. Eneboängen's Lilja Lilja är min lilla favvo tjej, under tonåren kunde hon vara lite tramsig, som dom flesta andra kaniner. Alltid när man kommer ställer hon sig & stampar, för att tala om att det är henne man ska gå till, då lägger hon huvudet vilandes på burkanten & bara njuter av att bli myst med. Hon ska alltid bli myst med först & enligt henne ska hon vara prio ett. Lilja tyr sig bara till en, & det är mig hon tyr sig till, om det är någon annan som kommer är hon aldrig dum på något vis utan säger bara ifrån. Klassning (SKHRF): Rak: msv Krok: msv Höjd: ej startad Längd: ej startad Förväntade färger: s/g Japan, 50% mantlat/brokat Pris: 300-400kr Intresserad: 1-2st Vi finns i Örebro men transport burkar gå att ordnas.

juliafrojd
0

Putt!

sannadetejag
0

Du får lägga ut bilder sen när bebisarna har kommit så vi kan titta på sötnosarna :)