Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 661 ggr
[SisselaJ]
0

Kan din kanin några trick?

Kan din kanin några trick? Vad/vilka? 😃

Skulle gärna ha lite inspiration då min kanin lärt sig de få min kreativitetstomma hjärna kommer på! 😉

(gärna utan rekvisita, men det går bra med också!)

Elisesjolin
0

Pussen, stå, springa efter/komma när jag ropar, 8 runt fötterna och snurra är det mina kan :)

[neptunens]
0

Ior kan "stå" och "high five" 🙂

[AnimalLover1]
0

#1#2 Oh vad coolt, hur lärde ni? :D Jag försöker lära "Upp" men det går inte så bra :/

SmillaM
0

Lärde min förra kanin (har inte henne kvar): Stå, vacker tass, snurra runt, kom, upp (sätter handen på vad hon skulle hoppa upp på) och hoppa över hinder (utan sele)

Aktiv på kanin.ifokus.se

Elisesjolin
0

#3 Man får hitta på olika knep för olika kaniner för att det ska göra rätt :) Men först måste kaninen lita på en och ha en bra relation till dig såklart.

[SisselaJ]
0

#1 När du gör åttan runt fötterna, står du upp då? :) (min kanin verkar bli lite rädd när jag står upp och rör sig inte  onödan då… :( ) 

Om man söker på internet är det många som lär sin kanin att gå på bakbenen men min Hasse förstår inte alls vad jag menar! Någon som lyckats med det? 😃

Elisesjolin
0

Ja jag står upp, du kanske kan börja med att lära honom att inte vara rädd när du står? :) sätt lite mat vid fötterna kanske kan vara en ide?

RebeccaG
0

Dottir kan stå, gå(bakbenen), snurra runt, high five & ta fint🙂

Håller på att lära in hämta & plocka upp.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

SötnosenSantos
0

Santos kan: gå(bakbenen) och kom

When life gives you lemons. Make lemonade❤️

ALEVIUSS
0

Melih kan stå upp på kommando och pussa, kasta eller knuffa ner kartonger och böcker när han sitter i en soffa eller säng. Söka upp föremål som kastas när jag ger kommandot hitta.

Att kasta ner föremål är något han verkligen gillar och jag har inte direkt lärt honom det utan har bara förstärkt beteendet när jag såg hur mycket han älskade att kasta och dessutom kika ner på föremålet för att vara säker på att den fallit :D

ljungensjenka
0

Stå på bakbenen Gå på bakbenen Puss Komma på inkallning (hehe oftast) Snurra Dansa (på bakbenen) Hoppa upp & ner på grejer på kommando Gå mellan benen (dock måste man ha godis) Detta kan min lilla skrutt :D