(K) DVV unghona till avel.
Jag söker en hona till min nya uppfödning av DVV. Jag har läst på om rasen, genetiken, färger och defekter. Mina 2 hannar har härstamningsbevis, rastypiska och inga defekter. Dom är köpta hos uppfödare och ska börja andvändas i Avel när dom är 6 månader gammla. Det jag söker är: Ras: DVV alt DVV/lejonhuvad eller DVV/angora Ålder: minst 6 månader alt äldre men som har blivigt andvänd i Avel tidigare. Färger: Manteknad-vita-japantecknade elr brokad. (annat ev av intresse.) Om mig: Jag heter Jennipher 14 år gammal. Bor utanför Katrineholm i en villa. Mina två hannar heter Silverados quantum starshine och silverados quantom stargate. Starshine är hoppad bana 30 cm på hemmaplan. Hoppar 60 cm i höjd och 1 m i längd. Han är ett framtidshopp inom Kaninhoppning. Han är rastypisk med kort kropp, bred bog och paralella ben. Han håller på att fälla öronen men har lite kvar. Stargate är hoppad enstaka hinder men är snabb och kvick. Han är framtidshopp då han har bra teknik. Han är också rastypisk. Min kaningård består av kompostgallerhagar (6 st kompostgaller per Hage.) med hus i, inneburar byggda av snickare, gallerburar, ueburar för vintern även dom byggda av snickare, 2 st dräktighetsburar och en parningshage. Jag har gott om plats köper in hö, spån, pellets, skålar och annat som behövs vid behov. Jag köper INGET hö ifrån djuraffär/affär då det är väldigt äckligt. Jag har stor erfarenhet av kaniner. Kan ta emot utekaniner, innekaniner, skygga kaniner och tama kaniner. Erbjuder träning ,kel, fina burar och mat. Daglig tillsyn för påfyllning av vatten, hö osv. Hoppas ni har en kanin för mig. Mvh Jennipher jennis@live.se 0723063412 Film på en av mina hannar finns på min instagram jennipherstyles
Satsa allt du har
www.jennipherengstrand.weebly.se
Putt
Satsa allt du har
www.jennipherengstrand.weebly.se