Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 866 ggr
sannaa107
0

hjääälp mig, vilket?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va jjobbigt dehär med beslutsångest är, så undrar om ni skulle kunna hjälpa mig liiite bara, ska få hem en liten bebis (kanin) på söndag o har fastnat för 3 namn, Denci, driffa och Ofelia. Vilket namn tycker ni passar bäst på min lilla sötnos, ni får en lit bild på henne :D

fladdy
0

Ofelia eller Denci :)

aaaaaaaaaaaangelina

[neptunens]
3

Denci var fint!
Tjusig kanin btw, Japantecknat är bäst 😉

Hells Angel
0

Jag tycker Denci👍

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Algotgardens
0

Ofelia

claravincent
0

Ofelia

Katten_
0

Ofelia

/Christel & kaninerna! Glad

[Anamalar]
0

Denci :)

[tintilar]
0

Ofelia!

[Lollo 97]
0

Denci

[Mi-rand-a]
0

helt klart Ofelia

Fridaaaa
0

Ofelia 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sannaa107
1

Har stannat mellan namnen Ofelia och Driffa, hon ser ju vverkligen ut som en liten Ofelia men aa de de har fastnat.. :) 2# Jaa tycker hon är jätte fin! Ja helt klart har alltid gillat japaner en aning mer ;D

Opalen
0

Denci eller Ofelia <3

MVH Lovisa och kaninerna.

NinisIris
0

Ofelia

Hells Angel
0

Ofelia tror jag passar bäst👍

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

[Forest]
1

Ofelia  himla passande namn på den sötnosen ❤️

sannaa107
0

Nu har jag fått hem henne! Såååå söt och såå liten men namnet blev Ofelia iallafall :D

sannaa107
0

Nu har jag fått hem henne! Såååå söt och såå liten men namnet blev Ofelia iallafall :D

[Forest]
0

17 Grattis tycker du valde supersött namn till henne 😉

sannaa107
0

taaack ja jag är super nöjd med henne, första dagen o vi har redan bara legat o mysigt sen har ja fått ett par antal pussar också! otroligt hur ett sånt litet djur kan få en så glad