(S) Lejonhuvad hankanin!
Hej! Nu har jag bestämt mig för att sälja min lejonhuvade kanin Baloo. Han är en okastrerad hane i färgen svart wienertecknad. Han är 4 år gammal och väldigt snäll och social. Han älskar att mysa men har ändå väldigt mycket spring i benen. Jag har hopptävlat han några gånger i mini och han har gått riktigt bra men behöver bli lite säkrare i hoppningen. Jag hämtade han för ungefär en månad sen då dom som ägde honom hade tröttnat. Då bodde han i en liten bur och ingen var med honom. Han fick bara mat någon gång i veckan (bara pellets då) och buren var riktigt smutsig. Men han har redan börjat äta hö och är väldigt glad och gör många glädjeskutt. Han är riktigt tam och jag kunde ha honom lös redan efter några dagar.
När jag skulle hämta honom trodde jag att han skulle vara väldigt skygg och aggresiv men jag hade helt fel. Jätte snäll och social är han.
Säljer han bara för att jag inte känner att jag har tillräckligt med tid för så många kaniner.
Skickar med tävlingsbok, övergångsfoder och andra tillbehör går säkert att fixa. Han är vaccinerad då också.
Skriver inget pris därför att hemmet är mycket viktigare. Kan även låna ut på foder/prov om någon vill.
Pma mig för mer info/bilder! 🙂