Stampe och Vitnos TILL SALU!!
Nu är vi gamla nog att flytta. 8v gamla och redo för att lämna mamma för den stora världen utanför Knivsta där vi bor nu. Mamma våran är renrasig dvärg vädur och pappa är en dvärg vädurs blandning med 25% hermelin i sig.
Vi är nog mest lika mamma. Våran öron har inte lagt sig riktigt än men är på väg ner. Vi ser rätt roliga ut just nu med öron som flänger hit och dit.. :D
Matte säger att vi är jätte trevlig och mysiga. Väldigt nyfikna och gosiga. Och det kan vi bara nicka och hålla med om.. Och om vi får lägga till nått själva så vill vi även säga att vi är otroligt vackra.. ;)
Har du ett hem att erbjuda nån av oss så skicka ett mail till våran matte och berätta lite om er själva och det hem ni erbjuder.
Skicka till: nattalie_85@hotmail.com
Pris: 200kr
// Nathalie

hur mycket kostar stampe?
#5 Står ju att de kostar 200 kr :P

Ja 200kr är det tänkta priset men självklart är hemmet viktigare än pengarna!! Så om ni har ett bra hem att erbjuda så skriv endå, kan tänka mig att gå ner lite i pris bara dom får det bästa dom kan få.. ;)
// Nathalie
Stampe är helt klart superfin!=) Man blir ju sugen när man ser en så fin sötnos :P

Men om man är intresserad så får man MAILA alternativ skicka ett PM här..
SKRIV INTE OM INTRESSE I DENNA TRÅD!! utan det tas privat. Jag kommer inte läsa om ni skriver här..
// Nathalie
#9 Ok, men jag ska köpa en Belgisk hare, så jag skrev bara att man blir sugen för att han är så fin, inte att jag ska köpa ;)
Jättesöta :)
- Mvh Emma

jätte söta!
Stampe var urfin!
Putt!
De var väldigt söta :D

Det är lillasyster som döpt dom.. Självklart får man döpa om dom.. ;)
// Nathalie

Fina :)

Var bor du :)