Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1294 ggr
galaxens
0

hopp-Kanin och ritning (bur)

Hej!

Någon som har någon ritning på en bur (tre fack). Den måste vara stor, och den ska vara i en stor lekstuga, så isolerning behövs ej.

OBS!

Håll ögonen öppna efter en hopp-kanin till mig. Hällst runt 1 år och vacinerad. Men inget jätte krav på åldern. Den bör vara tränad och gärna tävlad och finnas i/i närheten av skåne (hässleholm. Södra Halland, Småland och Blekinge funkar också!

Tack i förhand!

Frida-L
0

Har en hoppkanin till salu, Dayo, han är född den 17 april - 2007. Han är smått hopptränad och ska snart börja tävla..

galaxens
0

okej, var bor du??

Kan du lägga ut en bild, och skriva lite mer fakta :P

galaxens
0

Bor du i Vaxholm? I så fall är det aldeles för långt att åka för mig. (Bor i skåne) :(

Men tack för svaret !

ciss
0

Varför måste kaninen vara vaccinerad? Vad vill du att den ska vara vaccinerad mot? Varför kan du inte köpa en ovaccinerad kanin, åka till vetten och vaccinera?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Nathalieee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kompis har två hoppkaniner till salu , den ena är startad två gånger med en pinne i rak  , och den andra är start klar men aldrig startad .:)  om du är intresserad så pm:a mig  !

galaxens
0

Kaninen måste vara vaccinerad, för det går smitta här i Skåne (Myxomatos (kaninpest) och RVHD), och det smittar även genom hö. Vill inte vara med om att någon kanin dör, och om man ska gå till vetrinär och vaccinera så kan man inte släppa ut kaninen på mer än 2 månader mm.

mailar dej "Nathalieeee"

galaxens
0

OBS! Söker dvärg-kanin.