Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 408 ggr
[Tilde]
2

(K) Lejonhuvad hona

Jag söker en lejonhuvad hona (eller teddy av något slag, dvärgteddy eller teddyvädur) som så småningom ska bli burkompis med min kanin Bailey. 🙂 Hon ska helst vara unge, men annars runt året gammal.

Jag vill helst ha en japantecknad, men andra färger kan också vara av intresse, speciellt olika wienerteckningar.

Hon ska finnas i Skåne! Gärna nära Malmö, men annars kanske transport kan fixas. Jag själv finns i Köpenhamn.

Sixtenblixten
1

Har visserligen blandisar men där är lejonhuvad i och dom är Japan tecknade !

Sixtenblixten
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild dom är bara 6 dagar gamla nu så vet inte kön har 5 japan tecknade vit/svart eller gul/svarta

[Tilde]
1

#2 Så fina! Har du bild på föräldrarna? 🙂 Och var bor du?

Sixtenblixten
1

Bor i östra Ljungby 10 mil från Malmö! Har även mormor och morfar hemma till bebisarna en Madagaskar hona och lejonhuvad zobel blå pappa

Sixtenblixten
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
[Tilde]
1

#5 Har du haft kull på dem förut? :) Vore kul att se hur ungarna ser ut som lite äldre i så fall.

Sixtenblixten
0

Nej inte på dessa två det är honans första kull 6 bebisar och hon sköter alla exemplariskt ;)

[Tilde]
1

#7 Det låter bra :)

Jag har eventuellt hittat en uppfödare, men kullen är inte född än så jag vet inte om det blir en hona till mig. Du får mer än gärna uppdatera med bilder när de växer, Sixtenblixten! 🙂

Sixtenblixten
2

Absolut gör jag det lägger kanske upp en tråd när dom börjar öppna ögonen och är lite mer att se på ! Har ju bara tagit snabba kort när dom ligger i boet än så länge !