Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 649 ggr
Ellen Thomé
1

Djurpassning över sommaren!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Djurpassning över sommaren! 

Letar du efter en djurerfaren och pålitlig djurvakt åt dina små älsklingar? Då behöver du inte leta mer.

Jag tar emot smådjur under hela sommaren, oavsett om det gäller några dagar eller 2 månader så är alla smådjur välkomna! Medan ni har semester kan ni vara trygga med att eran/era älsklingar även de får semester.

Jag är en 17 årig tjej som har stor erfarenhet av smådjur, främst kanin och marsvin. Jag är en aktiv kaninhoppare, har tidigare haft marsvin i flera år och har erfarenhet av att var djurvakt sedan tidigare.

Jag bor tillsammans med min familj på landet med stora ytor för djuren.

Djuren har möjlighet att bo innomhus, i stall eller utomhus. Jag ser helst att ni tar med egen bur år era djur men det finns möjlighet att få låna bur under vistelsen hos mig. Det finns tillgång till stora beteshagar och möljighet till promenering i sele och koppel samt hoppträning/tävling om så önskas.

Jag finns utanför Fjärdhundra (utanför Enköping).

Riktpriset ligger på 30-60 kr per dag beroende på djurart. Om djuret bor hos mig under längre tid blir priset rabatterat, liksom om du har flera djur i samma bur.

Hör av dig till mig på ellen.thome@spray.se eller ring mig på 070-7664962.

Ellen Thomé
1

Bild på en del av kaninstallet från förra sommaren

Ellen Thomé
1

Såhär bor mina kaniner

ellapella01
0

"

#2   😮   Hur städar du hela?? 😮

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

Ellen Thomé
1

Kaninerna har sina "toaletthörn", jag mockar ut bajset och tar spån som redan finns i buren och häller över när jag är klar, sedan fyller jag på med rent spån på de kala fläckarna (som blev när jag hällde spån från buren över "toaletthörnen") På det här sättet förnyas spånet regelbundet i hela buren utan att jag behöver mocka ut allt spån på en gång🙂

ellapella01
0

Aha, smart! ☝️

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

Matte516
0

det ser iaf lyxigt ut!

Hälsiningar från mig