(Intressekoll) - Dvärgvädurar
Hejsan!
Tänkte kolla om det är någon intresserad av renrasiga dvärgvädurskaninungar fram i vår?
Mamma kanin kommer att vara Brobys Bella och pappa kanin, Stampe.
Bella är en jättesnäll och kelig kanin. Hon är väldigt fin och älskar att vara ute och springa i hagen :) Har inte börjat hopptränat henne än, men jag skulle tro att hon gillar det!
färg: Viltgul
Stampe är en pigg och alert herre! Han är också väldigt mysig och man kan gosa med honom i timmar. Han är också jätteduktig på att hoppa och har tävlat 2ggr.
Färg: Viltgrå
Kaninungarna Kommer att passa till hoppning, Avel, kel, och sällskap.
De säljer med h-bevis, övergångsfoder och är bettfelskontrollerade.
Med vänliga hälsningar Clara
-Ni kan mejla eller kommentera om ni är intresserade :) Bilden är på Stampe.
Ungefär när skulle de vara leveransklara?:) Ute eller innekanin?:) Jag ska börja leta efter en kaninunge på några månader- Hona, Dvärgvädur, i slutet av april tror jag :) Kan vara intresserad ;) Vart finns du?
Hej! Förlåt för otydlig information! Jag ska para dom om två veckor är det planerat. Den 23/4 så det tar lite tid (om det blir några ungar då) innan de blir leveransklara..
Annars finns jag utanför Örebro, Viby (Hallsbergs kommun!)
Och mina kaniner bor ute i en lada med utomhustemperatur, men eftersom att kaninungarna kommer att växa upp på försommaren kommer det vara lätt att vänja dom till inomhustemperatur om man så vill 😉
Putt :)
Vill man mejla om man är intresserad är adressen bergsten99@tele2.se
:)
Ingen mer som är intresserad av en liten unge i slutet av maj? :)