Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1089 ggr
MalinFrosch
0

Någon som provat denna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har en sån här till sin kanin?
Tycker dem i så fall att den är rolig??

Jag själv tycker den är så underbart söt och funderar på att köpa den till min kanin. Men den kostar ju en del så man vill gärna veta om hon kommer gilla den :)

Thildalulu
0

Jag ville med köpa en sån förr, men jag tror inte den är så jätterolig egentligen, min kanin skulle nog inte bry sig om den ens.

tussen12
1

mina kaniner skulle total förstöra den x)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Storkebodas
1

Jag har haft en sådan. Lite kul för kaninen att tugga på, men de tröttnar snart. =)

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

MalinFrosch
0

#3 Ja det var väl lite det jag var rädd för…

[lucke]
1

Nån som vet om man kan ersätta morötterna med nya? SKulle kunna vara kul för råttorna om kaninen inte gillar den, men morötterna lär inte bli långlivadeTungan ute

MalinFrosch
0
[lucke]
0

#6 Ah bra, då är det bara snöre som behövsGlad

Yome
0

min hane hade nog gått å sovit i den medan min andra hade tuggat upp allt vilket kanske hade varit bra att får bort lite energi från henne, har funderat på den tidigare men tyckt den verkar värdelös men nu när man tänker efter så ja kanske :)

MalinFrosch
0

#8 :)
Om du köper den får du gärna rapportera om den funkar bra.

Om jag köper den tror jag min nin skulle putta på morötterna lite och gnaga på den. Alternativt ignorera den…. Tungan ute Förhoppningen är att hon ska gnaga på den istället för på mattor och möbler!

[lucke]
0

#8 VAr tänkte du köpa den? Ser att det skiljer en del i pris…

elinyeaah
0

Jag ska köpa en liten "katt klös" med en våning och så hon kan klösa på och sånt. Hon älskar att göra sånt haha!

Dock bara en som är 0,5 m.

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

Yome
0

#10 om jag köper så får de nog bli på djurmagazinet, kommer inte ihåg exakt vad den kostade där men har för mig att den ska va någorlunda billig :)

MalinFrosch
0

#10  Den billigaste jag hittat är på gnagarboden.se . 169kr kostar den där.

#11  Smart! Har tittat på kattleksaker till kaninen också faktiskt. Men inte hittat något som känns helt bra till kanin (de är ju trots allt gjorda för katter så det kanske inte är så konstigt :P ) Men min kanin gillar att klättra så en kaninleksak med flera våningar vore något tror jag!

elinyeaah
0

#13, okej :)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

[lucke]
0

#13 CRT tar 159 kr, men bor man inte i Sthlm tillkommer förstås frakt om man beställer i webb-shopen.

MalinFrosch
0

#15 Mm jag bor inte i Sthlm så..

Rebornbabyn
0

Kan man köpa en klösbräda till kaninen? :) tacksam för snabbt svar.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

MalinFrosch
1

#17 Vad ska du med en klösbräda till en kanin? De klöser ju inte…

Fridaaaa
0

#17 Klösbräda har ingen kanin nytta av, så känns lite onödigt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fossingen
0

#17 De av kartong kan uppskattas. Min hane gillar de i kartong och gräver på den och biter och har sig.

taylor__lambert
0

Den där skulle nog mina två skitungar använda på tre sekunder sen är den bara att slänga, de är så destruktiva XD

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Sasa Allie
0

Vad är den gjord av? Kaninerna jag har haft uppskattar bollar mer än vad jag tror dom skulle uppskatta den.